سالن Palm Harbour برای تقویت اخلاق ، مسابقات خلاقانه موی فانتزی برگزار می کند

خبرهای روز جهان

PALM HARBOR ، فلوریدا – آنها آن را المپیک مو می نامند. هر دو سال یکه تارشناسان برتر از سراسر جهان برای شرکت در مسابقات جهانی در کشوری دیگر دیدار می کنند. به دلیل همه گیری ، رویداد امسال لغو شد ، بنابراین یک سالن در پالم هاربر تصمیم گرفت که رقابت داخلی خود را انجام دهد.

آنها فقط مو نیستند ، بلکه کارهای هنری Salon Bella Flora هستند.

مالور فلورا پاسکالاکیس استولتز گفت: “من مرتباً نظراتی را می گرفتم ،” آیا شما با من شوخی می کنید ، این عالی است. “

قبل از اینکه استولتز صاحب سالن شخصی خود شود ، او در حال سفر به جهان ، بریدن و شانه زدن موها ، در برابر بهترین های بهترین ها بود.

استولتز گفت: “وقتی در مسابقات قهرمانی جهان حضور پیدا می کنید ، مثل این است که در یک استادیوم بزرگ حضور داشته باشید و صدها رقیب در یک زمان حضور داشته باشند و بسیار شدید است.”

بنابراین او به عنوان راهی برای تقویت روحیه کارکنان در طول یک سال سخت ، تصمیم گرفت که مسابقه خود را برگزار کند. موضوع فانتزی بود.

استولتز گفت: “بیایید کاری سرگرم کننده انجام دهیم ، بیایید آب میوه های خلاقانه به جریان بیفتیم ، الهام بگیریم ، در تیم ها و کار تیمی شرکت کنیم.”

برای برخی از این سبک ها ، این اولین بار است که در این نوع مسابقات شرکت می کنند ، در حالی که برای برخی دیگر این یک خط پایین رفتن از حافظه است.

آریانا شوستر گفت: “من از بیرون آمدن از منطقه راحتی ام هیجان زده شدم ، کارهای جدیدی را امتحان کردم ، بهتر انجام دادم ، در کارهایی که انجام می دادم بهتر باشم ، واقعاً سرگرم کننده بود.”

کاترین گفت: “من فکر می کنم که این کار ما را به سمت بالا سوق داد ، به نوعی همه ما را گرد هم آورد ، چند نفر از ما شناخت زیادی از یکدیگر نداریم بنابراین به ما فرصتی می دهد که وقت زیادی را با هم بگذرانیم و از یکدیگر یاد بگیریم.” ماهینی ها

آنها می گویند نکته کلیدی در یادآوری این است که هیچ قانون واقعی وجود ندارد.

دنیس رامیک گفت: “ما قصد داریم مادر طبیعت ریشه همه شر را انجام دهیم ، ما به مایکلز نرفتیم و با شاخه ها و برگها به حیاط رفتیم و شروع به جمع آوری وسایل کردیم.”

در پایان ، هر سه تیم برنده شدند و با کسب تقدیر از داوران مشهور ، سال را در مسابقات جهانی ژاپن گشودند.

روونا لولاج گفت: “من خیلی دوست دارم ، کاش می توانم به تیم بپیوندم اما خواهیم دید.”