زوج میشیگان که 47 سال ازدواج کرده بودند ، در عرض یک دقیقه از ویروس کرونا از دنیا رفتند

خبرهای روز جهان

یکی از آنها گفت: “آنها به معنای واقعی کلمه همه کارها را با هم انجام دادند و اگرچه ما از این موضوع شوکه شده ایم ، اما وقتی به آن نگاه می کنیم ، فکر می کنیم خیلی هم تعجب آور نیست ، زیرا آنها تمام وقت با هم بودند و در زندگی بسیار با هم سرگرم بودند.” دو دختر آنها ، جوآنا سیسک.

در نگاه اول ، این دو کاملاً متفاوت بودند: او یک پرستار بازنشسته بدون مزخرف بود ، و او یک پیشکسوت و راننده بازنشسته کامیون دوست داشتنی بود. او رئیس بود ، و او پادشاه یک خط. سیسک گفت ، وجه مشترک همه بین پاتریشیا و لسلی “ال دی” مک واتر ، مهربانی و مراقبت واقعی آنها نسبت به دیگران بود.

آنها از حضور در کنار هم مهمانی های استخر ، شرکت در مسابقات ورزشی خانوادگی و رقصیدن در نوار محل دیدار خود لذت می بردند.

“پت زیباترین زن بود و پسران آیا او با شلوارهای گرم و چکمه های زیبا به نظر می رسید!” سیسک به یاد می آورد که پدرش گفته است.

سیسک گفت ، اما پس از آن پات به بیمارستان مراجعه کرد تا تحت درمان عفونت ویروس کرونا قرار گیرد. به او گفتند که به خانه برود و منزوی شود ، که این کار را کرد. سیسک گفت ، پس از 35 سال در رشته پزشکی ، وی از پزشکان س questionال نکرد ، اگرچه احساس ضعف داشت.

هفته بعد ، این دو بار دیگر با آمبولانس به بیمارستان رفتند. آنها یک هفته آنجا بودند.

هنگامی که آنها بر اثر ویروس درگذشتند ، کارکنان بیمارستان که به آنها مراجعه می کردند گفتند که زمان آنها خیلی نزدیک است و نمی توانند تماس بگیرند و دقیقاً همان زمان را ضبط کردند: سه شنبه ، 24 نوامبر 2020 در ساعت 4:23 بعد از ظهر

سیسک گفت: “ما که آنها را می شناسیم ، می دانیم که مادر اول رفت و گفت:” ال دی ، وقت آن است که برویم! “

فرماندار فیل مورفی می گوید ، زوج نیوجرسی تنها دو روز پس از از دست دادن فرزندشان به دلیل ویروس کرونا ، ساعت ها از هم دور می شوند

سیسک گفت که آرزو می کند پدر و مادرش نتیجه متفاوتی در بیماری خود داشته باشند ، و اگرچه خانواده اش همیشه آن را مانند الان جدی نگرفته بودند ، اما بر اهمیت استفاده از ماسک برای سرایت ویروس به دیگران تأکید کرد.

او گفت كه وي به طور خاص علت مرگ آنها را در آگهي ترحيم خود قرار داد تا آگاهي را به اميد نجات شخص ديگري گسترش دهند.

سیسک گفت: “من آنقدر هیجان زده ام که مادرم ، پرستاری که بود … که حتی در بهشت ​​نیز خواهان حفظ زندگی خواهد بود و این خیلی معنی دارد.”