ردیاب چگونه کار می کند؟

خبرهای روز جهان

باید به صورت سالانه (اکثر شرکت ها) هزینه ای را پرداخت کنید (باید هزینه این سرویس را بپردازید بابت سرور و نگهداری، صرف نظر از اینکه از ردیاب استفاده می کنید یا خیر) و دوم این است که درصورتی که حیوان شما در جایی قرار داشته باشد که پوشش موبایلی ندارد، امکان ردیابی آن وجود نخواهد داشت.

اگر نگران گم شدن حیوانات اهلی خود هستید، بهترین راهکار متصل نمودن ردیاب جی پی اس به حیوان خانگی است که تا هر موقع بخواهید موقعیت آن را بیابید.پشت این ردیاب یک عدد سیم کارت نصب می شود که حتی در مکان های بسته که دریافت امواج جی پی اس مقدور نباشد، از طریق سیستم LBS موقیعت حیوان خانگی برای شما ارسال نماید.این ردیاب توسط قلاب مخصوص خود به دور گردن حیوانات اهلی وصل شده و موقیعت لحظه ای حیوان خانگی به شما بر روی نقشه داده می شود. جی پی اس های شخصی مناسب حیوناتی است که در خانه نگهداری می شوند و تحرک زیادی ندارند.

به دلیل کاربردهای زیاد، کاربران زیادی از ردیاب حیوانات خانگی برای مراقبت از سگ و گربه خود استفاده می کنند. معمولا در شلوغی کلان شهرهایی مانند تهران امکان گم شدن حیوان خانگی بسیار بالا است. این نوع ردیاب بسیار کوچک می باشد و جالب است بدانید شاید خیلی از افراد فکر کنند که این نوع ردیاب همانند ردیاب های بلوتوثی دارای برد خیلی کمی می باشد اما باید به این نکته توجه کنید که در ردیاب جی پی اس شاهد به کار بردن فناوری هستیم که این امکان را به کاربر می دهد بدون استفاده از سیم کارت و تنها از طریق برج های حامل و ارتباطات بی سیم از آن استفاده کند.

در سال های آگهی های زیادی درباره گم شدن حیوانات خانگی در فضای مجازی دست به دست می شود. اما با داشتن یک ردیاب حیوان خانگی می توان بدون دغدغه از حیوانات خانگی مراقبت کرد. اگه دنبال ردیاب حیوانات اصل و با کیفیت هستید که بتونه بهترین عملکرد و کارایی رو داشته باشه با ما تماس بگیرید، گروه جی پی اس کار یکی از شرکت های مطرح و نامدار در این زمینه است که بیش از یک دهه هست فعالیت داشته و توانسته با ارائه خدمات خوب و پشتیبانی بی نظیر و شبانه روزی نظر مشتریان را جلب کند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ردیاب حیوانات اهلی لطفا از سایت ما دیدن کنید.