ردیاب شخصی مخفی – دلتا جی پی اس

خبرهای روز جهان

خوب این خیلی شفاف است که ما انسان ها برای اینکه روی افراد یا اجسام مختلف کنترل داشته باشیم و بتوانیم امنیت آن را تامین کنیم و از موقعیت و مکان آن ها مطلع باشیم به دستگاه های امنیتی بسیاری نیازمندیم، به همین خاطر ردیاب های شخصی جزء پز استفاده ترین مدل ها در جهان هستند، که کاربرد های بسیار زیادی دارند و امکانات بسیاری نیز به آنها اضافه شده تا تقریبا بشه باهاشون هر کاری رو انجام داد، در ادامه بیشتر با کاربرد های آن آشنا خواهیم شد. جی پی آر اس یکی از خدمات ارزش افزوده ای است که شرکتهای سرویس دهی تلفن همراه ارائه می کنند و هزینه آن نسبت به میزان اطلاعات جابجا شده محاسبه می گردد.

گوشی هایی که امروزه مورد استفاده قرار کی گیرند اکثرا توانایی اتصال به GPRS و سرویسهای GSM را به طور همزمان دارا می باشند. خانه نرم افزار موبایل ردیابی گوشی موبایل افراد بدون نصب نرم افزار توسط همیار مارکت اندروید 2021/07/16 در آموزش, آموزش گوشی هوشمند و تبلت, نرم افزار موبایل, بهترین جی پی اس شخصی نرم افزار کنترل و ردیابی موبایل ردیابی گوشی موبایل افراد بدون نصب نرم افزار ردیابی گوشی موبایل افراد بدون نصب نرم افزار یکی از پر جستجو ترین های ردیابی در گوگل و دنیای اینترنت و وب می باشد که اگر شما هم به دنبال راهکارهای حرفه ای و یا ترفند های ردیابی افراد با نرم افزارهای حرفه ای، ردیابی افراد با آی پی IP و یا ردیابی افراد توسط GPS هستید، کافیست تا با همیار همراه باشید تا نرم افزارها و روش های ردیابی تلفن همراه را بیاموزید.

در یک شبکه ۲G (نسل دوم شبکه های تلفن همراه – مانند همراه اول و ایرانسل در ایران) جی پی آر اس می تواند نرخ انتقال اطلاعات بین ۵۶kbps تا ۱۱۴kbps را تامین کند که هر چند شاید نرخ بالایی به نظر نرسد ولی نسبت به نرخ انتقال خطوط معمولی موبایل بسیار قابل توجه است. جی پی آر اس (GPRS) مخفف عبارت General Packet Radio Service به معنی سرویس بسته امواج رادیویی، سرویسی است که به کاربران شبکه های موبایل ۲G و ۳G اجازه انتقال بسته های دیتا را می دهد. ردیاب خودرو توسط جی پی اس مورد پوشش قرار می گیرد.

ردیاب شخصی IR160 یک جی پی اس بسیار کوچک با قابلیت شنود است که برای استفاده و حمل توسط افراد طراحی شده و کیفیتی متفاوت از دیگر انواع ردیاب ها دارد. کافی است یک سیم کارت در این مودمها قرار دهید و به اینترنت متصل شوید (البته پایین بودن سرعت و بالا بودن هزینه را هم باید مد نظر داشت). علاوه بر این، با کمک این دستگاه می توانید از مسیرهای طی شده توسط این افراد و زمان دقیق مطلع شوید. بسیاری از افراد در دنیا هنوز از فایده این سیستم برای زندگی و امنیتی که خرید جی پی اس ماشین به خودروی آن ها می دهد خبر ندارند و به دلیل بالا بودن قیمت gps خودرو و شناختی که در رابطه با آن ندارند ، اهمیتی به این موضوع نمی دهند .