ردیاب آهنربایی چیست؟

خبرهای روز جهان

باقابلیت شنود موجود در ردیاب IR1500 علاوه بر موقعیتیابی میتوان صدای داخل ماشین را با وضوح بسیار زیادی دریافت کرد. ردیاب آهنربایی ارزان IR1500 باقابلیت نصب آسان، برد بالا و ظرفیت مناسب باتری میتواند تمامی دغدغههای امنیتی را رفع کند. ردیاب آهنربایی دارای اشکال و ابعاد متنوعی می باشد و به محض اتصال با خودرو میتواند لوکیشن خودرو را از طریق جی پی اس ارسال کند. ردیاب های نصبی با ردیاب های آهنربایی ویژگی و امکانات متفاوتی دارند و بزرگترین تفاوت این نوع ردیاب ها این است که در ردیاب های نصبی بیست دقیقه زمان برای سیم کشی خودرو لازم هست در صورتی که ردیاب آهنربایی نیازی به سیم کشی ندارد و همچنین جی پی اس آهنربایی در اندازه کوچک بوده و شما میتوانید همزمان در جاهای دیگر نیز استفاده کنید.

ردیاب آهنربایی یک باتری در داخل خود دارد که با شارژ کردن آن می توانید به مدت معین، آنرا زیر ماشین یا هر جایی از ماشین بچسبانید. بسته به نیاز خود و کاربرد آنها می توانید ردیاب مورد نظر خود را انتخاب کنید. این دستگاه هم مانند دیگر انواع ردیاب های خودرو قابلیت ردیابی آنلاین خودرو را از طریق ورود به سامانه یا نرم افزار دارد و شما می توانید براحتی با گوشی، کامپیوتر و یا تبلت، ماشین خود را ردیابی کنید. اقدام به معرفی بهترین انواع ردیاب خودرو نموده است. در مقابل هزینه ناچیزی که بابت خرید یک ردیاب پرداخت می کنید، امکانات و کاربرد های زیادی دریافت خواهید کرد.

خواهید دید که پس از خرید و تهیه ردیاب خودرو، استفاده از امکانات گسترده آن شما را راضی و خوشنود می کند. همچنین قابلیت استفاده از مموری کارت یا حافظه خارجی، نگهداری اطلاعات مسیر در گذشته و … از جمله قابلیت شنود، گزارش مسیر و توقفات خودرو، دکمه هشدار مواقع اضطراری یا SOS، مقاومت آنها در برابر رطوبت.

اپلیکیشن این ردیابها نیز به آسانی از گوگل پلی (google play)، بازار یا سیب اپ (sibapp) قابل دانلود می باشد. کارایی ها و ویژگی های ردیابها شما را در این انتخاب یاری می کنند. واضح است که ردیاب های آهنربایی باید قدرت آهنربایی فوق العاده ای داشته باشند و مهم تر اینکه این قدرت نباید در اثر شرایط جوی مختلف دچار مشکل شده و از کارایی ردیاب بکاهد. این کارایی ها ردیابها را از یکدیگر متمایز می کنند. لازم به ذکر است که تمامی ردیابها با قرار دادن سیم کارت فعال می شوند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ردیاب آهنربایی اصفهان ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.