راهنمای 0 تا 100 هک جم فری فایر

خبرهای روز جهان

همانطور که می دانید، هک جم فری فایر به شما کمک می کند تا بازی را برای شما هیجان انگیزتر و سرگرم کننده تر کنید. زیرا با این کار تعداد ترافیک بازی خود را چند برابر می کنید تا دسترسی شما به قسمت های مختلف بازی و بلند شدن سریع اسلحه ها بسیار راحت تر شود.

اما در این مقاله از سایت کالاف سنتر، بر اساس درخواست های متعدد شما قصد داریم نحوه هک الماس رایگان را به طور کامل به شما آموزش دهیم تا این بازی محبوب را برای شما جذاب و هیجان انگیزتر کند. پس فراموش نکنید که تا آخر با ما باشید تا اتفاقات خوب بیفتد!

گارنا فری فایر چیست؟

فری فایر که برای اولین بار در سپتامبر 2017 به عنوان نسخه بتا برای اندروید و iOS منتشر شد، در زمانی عرضه شد که بازی های Battle Royale هنوز نسبتا جدید بودند.

در واقع، اولین نسخه بتای بازی قبل از عرضه PUBG بر روی رایانه شخصی منتشر شد که دومی کل سبک را در جریان اصلی قرار داد. این افزایش محبوبیت بتل رویال، همراه با علاقه روزافزون به بازی های موبایلی، فری فایر را به یکی از پردانلودترین عناوین پلی استور تبدیل کرده است، عنوانی که پس از سه سال همچنان حفظ شده است.

 

فری فایر توسط 111 Dots Studio با استفاده از Unity 3D توسعه داده شده است، موتوری که در بین استودیوهای توسعه دهنده مستقل محبوب است زیرا رایگان است و دارای طیف گسترده ای از دارایی ها است که به راحتی برای دانلود در دسترس هستند. این موتور همچنین بسیار انعطاف پذیر است و ویژگی ها و آزادی خلاقانه زیادی را برای کسانی که بر پیچیدگی آن تسلط دارند ارائه می دهد.

نسخه هک شده فری فایر چه ویژگی هایی دارد؟

برای نصب آن نیازی به فایل دیتا ندارید.

به راحتی می توانید به سرور اصلی بازی متصل شوید.

هک قسمت های مهم و محبوب بازی که کاربران علاقه زیادی به آن دارند.

با هک می توانید به طور خودکار تیراندازی خرید استارتر پک فری فایر به سر دیگران را فعال کنید.

شما به راحتی می توانید تمام مکان های بازیکنان را در نقشه فری فایر مشاهده کنید.

شما به راحتی می توانید دشمنان را شناسایی کنید.

می توانید در مسابقات بتل رویال شرکت کنید.

با نصب نسخه رایگان حالت بازی، سریع برنده شوید

سلاح هایی که می توانند با شلیک آزاد قدرتمند شوند:

Pistols: یکی از ابتدایی ترین سلاح ها برای استفاده در هر بازی است، اما همچنان یکی از موثرترین و بسیار بهتر از Going Mode را ارائه می دهد.

تفنگ های تهاجمی: یک سلاح استاندارد که هم قدرت و هم دقت را ارائه می دهد.

تپانچه: سلاح گرم سریع در محل در مناطق کوچک. اما مراقب باشید: با این درجه آتش بالا، دافعه بیشتری در فضاهای بزرگتر وجود دارد.

تفنگ: بهترین سلاح برای استفاده در دوئل یا تماس نزدیک! قدرتمند است و به دلیل قدرت زیاد می تواند به راحتی دشمن شما را نابود کند.

علاوه بر 4 سلاحی که ما انتخاب کرده ایم، سلاح های مختلفی نیز وجود دارد، اما سلاحی که انتخاب می کنید تنها به سبک بازی شما بستگی دارد.

حالا که خلاصه ای از فری فایر داریم، چه چیزی را دوست داشتید و چه چیزی را دوست نداشتید؟ این داستان را به اشتراک بگذارید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

خلاصه

همانطور که در آموزش تصویری بالا مشاهده می کنید، هک جم فری فایر آسان نیست و گاهی اوقات این راه حل جواب نمی دهد، اما باید این روش را امتحان کنید و در صورت دریافت پاسخ حتما در قسمت نظرات برای ما بنویسید. با تشکر از اینکه تا پایان مقاله همراه ما بودید، همچنین می توانید برای خرید جم فری فایر با ایدی به این سایت مراجعه کنید.