رئیس پلیس سوارد متهم شد که خواستار علاقه های جنسی از زنانی است که آنها را شکار کرده است – CBS Pittsburgh

خبرهای روز جهان

SEWARD ، پا (KDKA) – به گفته سربازان ، رابرت بالدوین رئیس پلیس سوارد این موضوع را برای قربانیان ادعایی خود ساده بیان کرد: انجام اعمال جنسی و انجام آنچه او می گوید ، و آنها را از مشکلات دور خواهد کرد.

پلیس ایالت می گوید رابرت بالدوین جونیور رئیس دوره ای سوارد بورو قانون و سوگند خود را برای حمایت و خدمت نقض کرده است.

سرباز استیو لیمانی گفت: “به عنوان یک افسر پلیس ، این یکی از مواردی است که شما از گفتن آن متنفر هستید زیرا نفرت انگیز است.”

بالدوین 49 ساله متهم شده است که دست کم در دو نوبت زنان قربانی زن برای بیرون آمدن از بلیط و سایر موارد حقوقی اقدام به جنسی کرده اند.

لیمانی گفت: “MO او به طور كلی از طریق توقف ترافیك با آنها ملاقات می كرد.”

یک حادثه ادعایی در تابلوی ایست در خیابان پنجم در سیورد آغاز شد. سربازان می گویند که بالدیون به قربانی گفت که او تقاطع را دوید اما مجبور شد او را در زیرگذر خارج از جاده در منطقه دنبال کند تا درباره تخلف خود صحبت کند.

“ما قصد نداریم شما را به یک منطقه خلوت برسانیم و سپس شماره تلفن همراه خود را بخواهیم و سپس شما را به عقب و جلو سوق دهیم و از شما س questionال کنیم ، به خصوص در مورد هر نوع فعالیت جنسی.”

مقتول به پلیس گفت که با بالدوین رابطه داشته است ، زیرا ترس از عدم انجام این کار منجر به دردسر بزرگتر او خواهد شد.

یک حادثه دیگر شامل بالدوین بود که ادعا می شود زن جوان دیگری را می کشد و به او می گوید که مجبور است “اتهامات” متهم به مواد مخدر را “کار کند” و در یک مورد ، بوسیله قربانی بوسه زد.

“این خودش یک جرم است. این چیزی نیست که قابل قبول باشد – مجاز است. این خلاف قانون است. ”

KDKA روز سه شنبه در خانه بالدوین متوقف شد تا طرف خودش را در داستان بگیرد. هیچکس جواب در را نداد.

بالدوین با موارد متعددی از ستم رسمی و جلوگیری از عدالت روبرو است.

لیمانی گفت: “نگرانی ما این است كه ممكن است افراد دیگری نیز باشند كه وی با آنها تعامل داشته باشد.”

شهردار استوارد به KDKA گفت که بالدوین در مرخصی است اما پس از آن از سمت خود به عنوان رئیس پلیس در آنجا استعفا داده است. وی در ماه دسامبر با دادرسی مقدماتی روبرو می شود.