دیزنی + آینده بود. الان دیزنی است

خبرهای روز جهان

ایگر حق داشت که دیزنی + تغییر مهمی در تمرکز شرکت سرگرمی تقریباً یک ساله ایجاد کرد. اما او در مورد یک چیز اشتباه کرد: دیزنی + آینده دیزنی نیست. حال است.

این سرویس پنجشنبه اولین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد و از قبل به مرکز پادشاهی رسانه ای دیزنی تبدیل شده است. این تعداد بیش از 60 میلیون مشترک را جمع کرده است (هدفی طولانی مدت که فقط در 9 ماه به آن نرسیده است) ، میزبان محتوایی بود که برای 19 جایزه امی نامزد شده بود و دنیا را به شیرین ترین بچه کهکشان معرفی کرد.

اگرچه بقیه شرکت ها با مشکل روبرو بودند ، دیزنی + رونق گرفت.

امروز یک فردای بزرگ بزرگ زیبا

'ماندالوریان' ، بزرگترین فیلم محبوب سال 2020 دیزنی ، با یک ماموریت جدید بازگشت

به گفته جفری کول ، مدیر مرکز USC Annenberg برای خدمات ، همانطور که مصرف کنندگان در خانه گیر کرده بودند ، خدمات – که مارک های محبوب مانند Disney Animation ، Marvel Studios و Star Wars را در خود جای داده است “به” پیشرو مطلق شرکت “منتقل شد. آینده دیجیتال.

کول به CNN Business گفت: “این قسمت مرکزی دیزنی شده است.” “اکثر ما پیش بینی می کردیم دو یا سه سال طول می کشد تا به این سطح اشتراک برسیم ، این مرکز باشیم ، یک منبع مهم درآمد ، برای تبدیل شدن به بخشی از فرهنگ – و این به دلیل همه گیری در چند ماه اتفاق افتاد “

رشد خیره کننده Disney + نیز این شرکت را بسیار سریعتر از آنچه در ابتدا برنامه ریزی شده بود ، به سمت آینده جریان خود سوق داد. دیزنی در اوایل این ماه از سازماندهی مجدد تجارت رسانه ای و سرگرمی خود برای “تسریع بیشتر” استراتژی پخش جریانی خود خبر داد.

تریپ میلر ، سرمایه گذار دیزنی و شریک مدیریت در صندوق پرچین Gullane Capital Partners ، گفت: این بیماری همه گیر دیزنی را مجبور به “سرعت سریع تر” می کند.

میلر به سی ان ان بیزینس گفت: “دیزنی + در سال 2020 یکی از ستاره های درخشان امپراتوری دیزنی بوده است.” “ظهور پلت فرم + دیزنی در زمان بهتری نمی توانست اتفاق بیفتد.”

از بعضی جهات ، ستارگان در یک راستا قرار می گیرند. همانطور که میلر گفت ، “از نظر زمان ، به نظر می رسد نیمه شانس و نیمه مغز است.”

تا سال 2021 و بعد از آن

علی رغم موفقیت چشمگیر امسال ، Disney + قبل از سودآوری راه طولانی را در پیش دارد.

طبق تخمین های شرکت تحقیقات رسانه ای MoffettNathanson ، Disney + ممکن است در پایان امسال 2 میلیارد دلار برای شرکت مادر خود و 2.2 میلیارد دلار دیگر در سال مالی 2021 از دست بدهد. هنگامی که دیزنی امور مالی سه ماهه خود را گزارش می دهد ، اطلاعات بیشتری در مورد بعد از ظهر پنجشنبه کسب خواهیم کرد.

پروژه دیزنی ارائه خدمات آن در سال مالی 2024 خود سودآور خواهد شد. مایکل ناتانسون ، تحلیلگر رسانه و شریک بنیانگذار موفت ناتانسون ، با این نظر موافق است.

ناتانسون به سی ان ان بیزینس گفت: “من فکر می کنم دیزنی + و بقیه دارایی های مستقیم آنها به مشتری مانند Hulu و ESPN + مهمترین واحدها هستند.” “این منبع رشد طولانی مدت است و به جبران کمک می کند [factors like] بند ناف و تغییر در رفتار مخاطب. “

دیزنی تجارت سرگرمی خود را با تمرکز بر پخش جریانی اساسی اصلاح می کند
2024 از هم اکنون مدت زمان طولانی است ، به خصوص با توجه به اینکه این شرکت در چندین جبهه در حال نبرد است. مهمتر از همه ، بخشهای تئاتر و پارکهای آن هنوز در محاصره یک بیماری همه گیر است که به نظر نمی رسد به این زودی ها کند شود.
اگرچه نگرانی ها در مورد دیزنی + ایجاد محتوای کافی برای تغذیه اشتهای مصرف کنندگان و همچنین رقابت همیشگی رقبا مانند اینها همچنان وجود دارد نت فلیکس (NFLX)، سال اول دیزنی + یک داستان موفقیت عظیم است.

این نه تنها کمک کرد تا دیزنی در چالش برانگیزترین سالها زنده بماند ، بلکه به سرعت شکاف بین آنچه دیزنی و آنچه دیزنی خواهد شد را از بین برد.

ناتانسون گفت: “آنها واقعاً همه در حال حاضر هستند.” “دیزنی یک قایق نجات ساخته است که آنها را از طوفان فعلی رسانه های سنتی عبور می دهد.”