دوم شیوع COVID-19 در زندان ایالت نیویورک در شهرستان کایوگا | اخبار محلی

خبرهای روز جهان

شیوع دوم در مرکز اصلاح و ترقی Cayuga یکی از چندین بیماری DOCCS است که در طی همه گیری با آن مقابله کرده است. شیوع اخیر در زندان اصلاحیه المیرا منجر به 605 مورد تأیید شده در زندان با حداکثر امنیت – بیشترین پرونده در یک زندان در سیستم DOCCS شد. حداقل 5776 مورد مثبت در میان جمعیت زندانی در 52 زندان این ایالت وجود داشته است. از روز شنبه ، 1770 کارمند بخش آزمایش آزمایش ویروس را مثبت اعلام کرده اند.

DOCCS توضیح داد که افراد زندانی که علائم ویروس را دارند جدا شده و مورد آزمایش قرار می گیرند. در صورت مثبت بودن آزمایش ، ردیابی تماس برای شناسایی افرادی که نیاز به قرنطینه و آزمایش دارند انجام می شود. ویزیت برای موارد مثبت و زندانیان قرنطینه شده به حالت تعلیق در می آید.

این بخش با انتقاد گروههای مدافع عدالت کیفری به دلیل واکنش همه گیر خود مواجه شده است. افسران اصلاحی ایالت نیویورک و انجمن خیرخواهان پلیس ، که نمایندگان افسران اصلاحی در زندان های ایالتی است ، هفته گذشته با صدور بیانیه ای از DOCCS خواست تا برای جلوگیری از شیوع ویروس اقدام کند.

مایکل پاورز ، رئیس اتحادیه ، از DOCCS خواست تا بازدید از زندان و انتقال غیرضروری زندانیان را به حالت تعلیق درآورد. وی همچنین از این اداره خواست که یک بافر اتاقک دیگر را بین زندانیان در محیط خوابگاه فراهم کند.