در زمان قفل شدن ، ویروس کرونا ویروس انگلیس تقریباً 30٪ کاهش یافت

خبرهای روز جهان

آزمایش سواب بر روی بیش از 105000 نفر نشان داد که عفونت های Covid-19 در انگلیس در حال کاهش است ، بر اساس گزارش موقت برنامه ارزیابی زمان واقعی انتقال جامعه (REACT).

این گزارش شامل نتایج حاصل از آزمایش ویروس کرونا در خانه است که بین 13 تا 24 نوامبر انجام شده است ، و نشان می دهد که “تخمین زده می شود 0.96٪ از جمعیت انگلیس ویروس داشته باشند یا از هر 100 نفر حدود 1 نفر”

به گفته محققان کالج امپریال لندن و Ipsos MORI ، “این تقریبا 30٪ کاهش در تعداد عفونت ها در مقایسه با یافته های قبلی است ، جایی که بیش از 1 در 80 یا 1.3٪ از افراد از 2 نوامبر به ویروس مبتلا شده اند.”

قفل ملی چهار هفته ای در انگلیس ، که منجر به بسته شدن مشاغل غیرضروری شد و از ساکنان خواستند با خانوارهای دیگر مخلوط نشوند ، از 5 نوامبر آغاز شد و در روز چهارشنبه پایان می یابد.

این بیماری پس از آن رخ داد که انگلستان موج دوم عفونت را تجربه کرد ، که به ویژه مناطق شمال انگلیس را تحت تأثیر قرار داد. دولت یک سیستم بومی سازی شده برای کشور معرفی کرد ، تحت آن مناطقی که عفونت زیاد بود تحت محدودیت های شدیدتری نسبت به سایر مناطق قرار گرفتند. انگلیس روز چهارشنبه به سیستم طبقه ای باز خواهد گشت.

پاول گفت: “ما شاهد کاهش عفونت در سطح ملی و به ویژه در مناطقی هستیم که قبلاً بیشترین آسیب را دیده بودند. این روندها نشان می دهد که رویکرد چند لایه به مهار عفونت در این مناطق کمک می کند و قفل شدن نیز به این اثر افزوده است.” الیوت ، مدیر برنامه در امپریال.

WHO می گوید ، اروپا بیشترین کمک را به موارد جدید Covid-19 و مرگ و میر در هفته گذشته داشته است

محققان دریافتند که این موارد در بیشتر انگلستان ، به طرز چشمگیری در نقاط داغ قبلی این کشور در شمال کاهش یافته است ، جایی که بیش از 50 درصد کاهش یافته است. تغییرات بسیار کمی در لندن و منطقه میدلندز شرقی اتفاق افتاد ، اما رشد سریع اپیدمی در اواسط تا اواخر ماه اکتبر در پایتخت و جنوب مشاهده شد.

بر اساس این گزارش ، در حال حاضر میدلندز غربی با 1.55 درصد از جمعیت ، بیشترین تعداد آلودگی را دارد.

این تحقیق نشان داد که R-number (یا تعداد تولید مثل ، که نشان می دهد هر فرد آلوده به چه تعداد افراد دیگر ویروس را به آن منتقل می کند) به زیر 1 رسیده و 0.88 تخمین زده شده است ، “به این معنی که اپیدمی کشور در حال حاضر بیش از رشد رو به کاهش است”. به گفته محققان

لندن با 0.95 بالاترین رقم R این کشور را داشت ، در حالی که کمترین آن به ترتیب در شمال غربی و شمال شرقی انگلیس با 0.76 و 0.78 بود.

محققان گفتند ، در بیشتر گروه های سنی ، به جز در سنین مدرسه ، که در آنجا افزایش یافته است ، عفونت کاهش یافته است. مدارس در حین قفل دوم ملی باز بودند ، در حالی که در اولین قفل در بهار تعطیل بودند. به نظر می رسد کمتر کودک مبتلا به ویروس به شدت بیمار می شود.

محققان همچنین توجه خود را به این واقعیت جلب کردند که “ویروس تأثیر ناهمواری دارد” ، بر این اساس کارکنان بهداشت ، افرادی که در خانه های بزرگ زندگی می کنند و اقلیت های اقلیت در معرض خطر بیشتری برای عفونت قرار دارند.

در این گزارش همچنین ارتباطی با محرومیت وجود دارد و افراد از فقیرترین مناطق بیشترین تعداد آلودگی را دارند. محققان گفتند که این پیشنهاد می دهد که نابرابری های اجتماعی می توانند به گسترش ویروس در جوامع خاص کمک کنند.

دانشمندان دیگر س questionsالاتی را در مورد چگونگی تأثیر موارد بدون علامت Covid-19 در تعداد موارد ویروس مطرح کرده اند.

“در جدیدترین [REACT] نظرسنجی تقریباً 40٪ از کسانی که آزمایش مثبت داشتند ، در زمان نمونه گیری علائمی نداشتند ، “مارک وولهاوس ، متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه ادینبورگ ، به مرکز رسانه علوم انگلیس گفت.

وی خاطرنشان كرد: این از هر 200 نفر یك نفر است كه برابر با بیش از 250،000 مورد در سراسر انگلیس است.

وولهاوس گفت که این نتایج از هدف دولت انگلیس حمایت می کند “آزمایش های انبوه تا حد ممکن در دسترس باشد تا افراد زیادی را که ممکن است بدون اطلاع از آن عفونی باشند پیدا کند.”