در اینجا ایالات ایالات متحده وجود دارد که نیازی به ماسک صورت ندارند

خبرهای روز جهان

بیشتر ایالت ها قبلاً نوعی مأموریت ماسک دارند ، اما برخی از آنها هیچ قانون دولتی ندارند – یا آن را به عنوان یک توصیه ترک می کنند یا اختیارات خود را به مقامات محلی می دهند.

در اینجا ایالات بدون نیاز به ماسک در سراسر کشور وجود دارد.

آلاسکا نیازی به استفاده از ماسک ، محدود کردن اندازه گروه یا فعالیت های تجاری ندارد. تمام کاری که دولت انجام می دهد تشویق آلاسکایی ها برای انجام وظایف خود برای محدود کردن شیوع Covid-19 است و توصیه می کند ساکنان بدون هیچ گونه اختیاراتی فاصله اجتماعی و ماسک استفاده کنند.
اگرچه شهردار آنچورج دستوری را امضا کرده است که مردم را ملزم به پوشاندن صورت در ملا عام می کند.

آریزونا

فرماندار داگ دوسی ، جمهوری خواه ، به هر ایالت اجازه می دهد تا ماسک بدهد ، اما ابتکار عمل در سطح کشور ندارد. اسکاتسدیل اولین کسی بود که از 19 ژوئن ماسک را اجباری کرد. سایر شهرداری های مهم شامل ققنوس ، توسان و فلگستاف هستند.

فلوریدا

هیچ احتیاجی به ماسک در سراسر کشور وجود ندارد ، با این حال برخی از شهرداری های محلی وظایف خود را دارند.

گرجستان

در سراسر کشور ، برای برخی از کارمندان ضروری ، از جمله کارکنان رستوران ها و خدمات مراقبت شخصی ، ماسک لازم است.

در همین حال ، چندین شهرستان و شهرستان دارای اختیارات نقاب هستند.

آیداهو

این ایالت احتیاج به ایالت ندارد ، اما چندین شهرداری محلی از جمله بویز این نیاز را دارند.

می سی سی پی

در 4 سپتامبر ، فرماندار تیت ریوز ، جمهوری خواه ، شرایط پوشش چهره ایالت را لغو کرد.

کمی بیشتر از یک ماه بعد و در میان افزایش پرونده ها ، ریوز یک فرمان اجرایی را امضا کرد که نیاز به پوشش صورت در شهرستان های دارای تعداد پرونده های بالاتر Covid-19 داشت. دستورالعمل “بازیابی ایمن” از 11 دسامبر در حال اجرا است و شامل 22 استان از 82 شهرستان این ایالت است.

میسوری

این ایالت احتیاج به ایالت ندارد ، اما چندین شهرداری محلی این نیاز را دارند.

نبراسکا

هیچ حکمتی در سراسر کشور وجود ندارد ، اما مشتریان و کارکنان آرایشگاه ها ، سالن ها ، سالن های تاتو و سالن های ماساژ باید به عنوان بخشی از الزامات فعلی جهت گیری بهداشت مستقیم ، از ماسک استفاده کنند.

اوکلاهما

شورای شهر در اوکلاهما سیتی در جلسه ویژه ای در ماه ژوئیه به تصویب مصوبه اضطراری ایمنی عمومی که نیاز به پوشش صورت در اماکن عمومی داخلی در سرتاسر شهر اوکلاهما است ، رای داد.

کارولینای جنوبی

چندین شهرستان و شهر از جمله چارلستون و کلمبیا دارای مأموریت نقاب هستند.

داکوتای جنوبی

فرماندار کریستی نوئم ، یک جمهوری خواه ، رویکرد عملی را برای Covid-19 در پیش گرفته است. در ماه اکتبر ، وی در اظهاراتی نوشت که دولت نباید شرط لازم برای ماسک را تعیین کند.

وی نوشت: “همانطور كه ​​قبلاً گفتم ، اگر افراد می خواهند ماسك بزنند ، باید در این كار آزاد باشند.” “به همین ترتیب ، کسانی که نمی خواهند ماسک بزنند ، نباید با پوشیدن ماسک شرمنده شوند.”

داکوتای جنوبی – از نظر تعداد ویروس کرونا در هر 100000 نفر – بعد از داکوتای شمالی دوم است.

تنسی

گرچه هیچ حکمتی در سراسر کشور وجود ندارد ، فرماندار بیل لی ، یک جمهوری خواه ، یک فرمان اجرایی را امضا کرد که به شهرداران 89 شهرستان اجازه صدور نیازهای نقاب را می دهد.

سارا موچا ، خبرنگار CNN ، در تهیه این گزارش مشارکت داشته است.