درخواست اعتبار کالج موریس براون تأیید شد

خبرهای روز جهان

(اعتبار عکس: ویکی پدیا)

دکتر کevin James ، رئیس کالج موریس براون ، اخیراً اعلام کرد که این مدرسه برنامه اعتباربخشی با انجمن فراملی کالج ها و مدارس مسیحی (TRACS) تأیید شده است.

TRACS قصد دارد در ژانویه 2021 برای ارزیابی نهایی از دانشگاه بازدید کند قبل از بررسی کاندیداتوری در آوریل 2021.

“این تاریخ در است جیمز گفت. “موریس براون قصد دارد اولین HBCU شود که بیست سال پس از آن اعتبار خود را کسب می کند از دست دادن آن. وقتی موریس براون به وضعیت نامزدی دست یافت ، امیدوارم تا آوریل 2021 ، این دانشکده را تحویل دهد کلیه حقوق یک کالج کاملاً معتبر ، که به دانشجویان امکان می دهد کمک مالی فدرال دریافت کنند. علاوه بر این ، مدارک دانشجویی توسط مدارس دیگر و / یا کارفرمایان شناخته می شوند. “

این یک گام مهم به سوی موسسه ای است که از زمان اعتبارسنجی توسط انجمن کالج ها و مدارس جنوبی (SACSCOC) در سال 2002 لغو شده است ، اعتبار کامل را دریافت می کند ، به دلیل بدهی و سو financial مدیریت مالی.

TRACS بسیاری از دانشکده ها را معتبر می داند و دارای اعتبار است چندین کالج تاریخی سیاه از جمله کالج بنت ، کالج کلینتون ، کالج پین ، کالج پل کوین ، کالج کوتاهتر و دانشگاه ویرجینیا لینچبورگ.

اسقف Reginald T. Jackson ، رئیس هیئت امنا و اسقف منطقه 6 اسقفی کلیسای اسقفی متدیست آفریقایی ، گفت ، “من هستم از آینده کالج موریس براون تحت نظر دکتر هیجان زده است. رهبری جیمز. موریس براون فوق العاده ساخته است پیشرفت در بیست ماه گذشته. بودجه جمع آوری شده در بازگشت به خانه امسال بزرگترین بازگشت به خانه را نشان می دهد جمع آوری کمک مالی در بیست سال گذشته ایالت 2019-2020 و تأیید 2020-2021 گرجستان غیر عمومی کمیسیون آموزش متوسطه و در حال حاضر تصویب درخواست اعتباربخشی با TRACS می باشد نشانه های واضحی دارد که کالج موریس براون از سمت راست هدایت می شود جهت گیری و به دست آوردن حرکت برای آینده خود. “

دو هفته پیش ، موریس براون موفقیت خود را برگزار کرد بازگشت به خانه مجازی در سال 2020 که مدرسه را قادر به جمع آوری بیش از 550،000 دلار کرد.

“این موسسه اکنون دارای دید و تجدید حیات ملی است. من همچنین در مورد احیای دوباره هیجان زده هستم برنامه های دانشگاهی موسسه و خدمات دانشجویی ، از جمله برنامه های جدید مانند Esports عملکرد ، مدیریت جهانی و رهبری کاربردی و مدیریت مهمان نوازی. موریس براون اکنون می تواند دوباره رقابت کند و چیزهای خوبی برای MBC در انتظار است. ”