دالاس 10 ساله به عنوان برنده تگزاس در مسابقات طراحی اتومبیل رولزرویس انتخاب شد – CBS Dallas / Fort Worth

خبرهای روز جهان

DALLAS (CBSDFW.COM) – الیجا ماچادو ، 10 ساله ، از دالاس به عنوان برنده تگزاس در مسابقات بین المللی طراحان جوان رولزرویس انتخاب شد.

روز چهارشنبه ، او یکی از آرزوهایش سوار شدن به رولزرویس را در اتومبیل لوکس در نمایندگی تجربه کرد. او می گوید که همیشه ماشین را دوست داشتم ، بنابراین وقتی صحبت از طراحی اتومبیل می شد ، ایده های زیادی داشت.

ماچادو در توضیح جزئیات طراحی خود گفت: “اگر از تقویت كننده استفاده كنید ، می تواند 1000 مایل در ساعت باشد اما اگر این كار را نكنید ، فقط 500 مایل در ساعت می شود.”

این کار از زمانی شروع شد که مادرش ، آماندا ، به صورت آنلاین به مسابقه رسید. او می دانست عاشق ماشینش باید وارد شود.

“او به من می گوید ، همه چیز با چه سرعتی پیش می رود و هزینه آنها چقدر است … او فقط ماشین ها را دوست دارد!” آماندا ماچادو گفت.

ورود وی “الیاس” نام داشت. این یک رولز-رویس لوکس با صندلی های معلق ، فرمان هولوگرافیک و البته تقویت کننده های موشک است.

“من هفته گذشته با من تماس تلفنی گرفتم و آنها مانند” او برنده شد! ” و من مثل “چی شدم ؟! او خیلی هیجان زده خواهد شد! و او بود! ” آماندا گفت.

روز چهارشنبه ، الیاس جایزه خود را در نمایندگی ، یک تور خصوصی ، فرصتی برای نقاشی اتومبیل خود با یک هنرمند اتومبیلرانی و اولین سواری خود را با رولز رویس دریافت کرد.

برایان سیمونز ، مدیر فروش رولزرویس دالاس گفت: “ما واقعاً دوست داریم آنها را در سنین پایین درگیر کنیم و ذهن آنها را به فکر بیندازیم ، و شاید آنها را تحریک کنیم ، می دانید که ممکن است در سنین پایین مسیر شغلی را انتخاب کنند.”