دادگاه عالی پنسیلوانیا با توجه به اینکه آیا محکومیت حمله جنسی بیل کوزبی باید لغو شود – CBS Philly

خبرهای روز جهان

فیلادلفیا (CBS) – دادگاه عالی پنسیلوانیا در حال بررسی این است که آیا محکومیت حمله جنسی بیل کازبی لغو شود یا خیر. جلسه دادرسی عملا سه شنبه برگزار شد.

تیم حقوقی کازبی منتظر این روز بودند تا در برابر دادگاه عالی پنسیلوانیا بحث کنند.

کوزبی به مدت دو سال با حداقل سه سال حبس در زندان بوده است.

صبح روز سه شنبه صدها لپ تاپ ، تلفن و سایر دستگاه ها تنظیم شدند ، زیرا کاسبی از محکومیت تجاوز ناخوشایند شدیدتر خود تجدید نظر کرد.

این بازیگر و کمدین در جلسه دادگاه عالی ایالت حضور نداشت.

دادگاه پنسیلوانیا حتی اگر از طریق YouTube پخش می شد ، پخش هر بخشی از آن را از ما منع می کند ، بنابراین به یک هنرمند برای طراحی صفحه نمایش ضربه زده شد. جلسه دادرسی دو ساعت به طول انجامید.

یک وکیل دادگستری کوزبی با صدور رأی قاضی دادگاه ، به پنج شاهد بد عمل اجازه داد تا شهادت دهند. آنها زنانی هستند که به گفته دادستان ها الگویی از کوزبی تعداد زیادی از زنان جوان را مخدر مصرف کرده و به آنها تعرض کرده است.

اما وكیل كازبی آن را پنج دادگاه كوچك با اتهامات مبهم جین دوس توصیف كرد. حداقل یک عدالت نشان داد که وی معتقد است شواهد فوق العاده تعصبی است. لحظه ای بود که آندرو ویات ، تبلیغات تبلیغات کازبی ، یک پیروزی کوچک می دید.

وی از خانه خود در آلاباما با خبر عینی گفتگو کرد.

“این دادگاه قرار بود در مورد بیل کوزبی و آندره کنستاند باشد. این در مورد محاکمه بیل کوزبی علیه شش نفر دیگر بود. این شش آزمایش در یک مرحله بود. ”

تیم حقوقی کوزبی همچنین دادگاه عالی را در مورد استفاده از ودیعه سال 2005 در مورد متهم تحت فشار قرار داد. کنستاند به پلیس گفت که کوزبی در سال 2004 او را در خانه اش در پارک الکینز مخدره کرده و مورد تعرض قرار داده است.

قاضی استیون اونیل علی رغم اینکه وکلای کاسبی گفتند وی با دادستان های سابق توافق کرده است ، هرگز در ازای شهادت وی متهم نخواهد شد ، دادگاه استیون اونیل در دادگاه محاکمه شد.

استوارت رایان ، دادستان سابق شهرستان مونتگومری که اکنون در یک عمل خصوصی به سر می برد ، می گوید که هیچ وقت معامله ای لازم الاجرا برای تعقیب نکردن کازبی وجود نداشته است.

رایان گفت: “تیم حقوقی كوزبی به نوعی این موضوع را نادیده گرفته و سعی در استدلال كردن در بحث های مختلف حقوقی داشتند اما در پایان روز ، دادگاه های بدوی دریافتند كه هیچ مدرک معتبری مبنی بر وجود توافق وجود ندارد.”

تیم حقوقی کازبی از دادگاه عالی پنسیلوانیا درخواست می کند که محکومیت را خنثی کند و به دادگاه بدوی برگرداند.

اگر دادگاه عالی مجازات را متوقف کند ، تیم کاسبی گزینه هایی در سیستم فدرال نیز دارد.

اطلاعات بیشتر در CBSPHILLY.COM

Philabundance در طی حمله سایبری از تقریبا 1 میلیون دلار کلاهبرداری کرد

پلیس هوستون پس از الکسیس شارکی ، بومی پنسیلوانیا و اینستاگرامر تأثیرگذار ، برهنه ، مرده در کنار جاده را تحقیق کرد

فیلادلفیا با یک ماه در سال 2020 به بالاترین میزان قتل از سال 1990 رسیده است