خرید گیفت کارت ایکس باکس از دیکاردو

خبرهای روز جهان

با یک کارت هدیه Xbox ، آزادی انتخاب هدیه ای را که می خواهید بدهید، خواهید داشت . سخت افزار Xbox One از یک پردازنده هشت هسته ای AMD ، هارد 500GB، سی دی رام و RAM با ظرفیت 8GB تشکیل شده است.

با عضویت Ultimate، از تمام مزایای Xbox Live Gold، بیش از 100 بازی با کیفیت بالا برخوردار شوید. آنها فقط باید روی “Redeem code” کلیک کنند و آماده بازی هستند.

گام اول: بر روی نماد Microsoft Store در قسمت نوار وظیفه کلیک کنید. از فروشگاه آنلاین دیکاردو دیدن کنید، بازی، افزونه یا اشتراکی را که میخواهید به عنوان هدیه بفرستید، پیدا کنید و روی «خرید به عنوان هدیه»، دقیقاً زیر دکمه خرید کلیک کنید.

خرید گیفت کارت ایکس باکس ارزان

اگر با شخصی در شبکه Xbox دوست نیستید، اما میخواهید یک بازی برای او بفرستید، باید آدرس ایمیل او را بدانید. مطمئن شوید که آدرس صحیح را وارد کردهاید، زیرا بعداً نمیتوانید آن را تأیید کنید. پس از بازخرید این کد، دیگر نمیتوانید درخواست بازپرداخت کنید. این استور بسیاری از بازی های محبوب همچون :kenshi , What Remains of Edith Finch , Ni No Kuni II: Revenant Kingdon , into the breach , descenders و صدها بازی پرهیجان دیگر را ساپورت و به گیمرهای pc ارائه می دهد.

گیفت کارت ایکس باکس

دلایل اصلی آن چند مورد واضح است که میخواهیم با هم بررسی کنیم تا به طور کامل متوجه شویم چرا با خرید گیفت کارت XBOX ایکس باکس بسیاری از مشکلات ما برای بازی کردن با کنسول محبوب مایکروسافت به سادگی حل میشوند. برای ارسال یک بازی هدیه به شخصی در لیست دوستان شبکه Xbox ، لازم است تا به تب Store در کنسول Xbox One خود بروید. سپس به تب Store در کنسول Xbox One خود بروید. در مرحله بعد، لازم است تا روش پرداخت خود را انتخاب کرده و خرید به عنوان هدیه را برای تکمیل معامله انتخاب کنید.

گیفت کارت ها یک جایگزین بسیار خوب برای پول نقد هستند.گیفت کارت ایکس باکس دارای قیمتهای متفاوتی است که از 5 دلار تا 100 دلار متغیر است. از نظر مبلغ و قیمت این نوع گیفت کارت ها مقرون به صرفه تر است به طوری که افراد زیادی می توانند آن ها را خریداری کنند. گیفت کارت ها امروزه از تنوع و تعدد بسیار زیادی برخوردارند و همین امر باعث شده است چالش های مختلفی برای افراد در زمان خرید آنها ایجاد شود. گیفت کارت ها یک جایگزین بسیار خوب برای پول نقد هستند. برچسب بازی شخصی را که می خواهید بازی را برای او ارسال کنید، انتخاب نموده و نام فرستنده ترجیحی و پیامی را وارد کنید.

خرید گیفت کارت ایکس باکس

دوست شما هم در کنسول Xbox و هم ایمیل مرتبط با حساب Xbox Live خود پیامی دریافت خواهد کرد. یک باندل جدید Xbox یا Surface Pro جدید دریافت کنید و لوازم جانبی تغییر دهنده بازی را بارگیری کنید. به طور مثال کسانی که قصد خرید بازی های فوق العاده دارند، می توانند ریجن اکانت خود را به کشور ترکیه تغییر دهند تا بازی ها را تا یک دهم ارزان تر از سایر ریجن ها خریداری کنند! با خرید کارت هدیه Xbox همه چیز را از بازی های کلاسیک گرفته تا جدیدترین بازی ها پیدا کنید.

با این کارت هدیه دانلود جدیدترین بازیها، اپلیکیشنها، فیلمها،موسیقیها، برنامههای تلویزیونی و… همچنین می توانید فیلم های پرطرفدار HD را اجاره یا خریداری کنید و جدیدترین برنامههای تلویزیونی را بر اساس قسمت یا کل مجموعه دریافت کنید. مطمئن شوید که فرد دریافت کننده هدیه در همان کشور شما باشد. به عنوان مثال خرید بازی، دانلود نرم افزار و موزیک از جمله این امکاناتی است که در اختیار شما قرار داده می شود. اینجا صفحه مربوط به گیفت کارت XBOX در فروشگاه آنلاین آی گیفت است و قرار است ریزترین و تخصصیترین اطلاعات کاربردی در خصوص خرید گیفت کارت ایکس باکس، گیفت کارت ایکس باکس وان و خرید اکانت گلد ایکس باکس را در اختیار شما بگذاریم.

پلی استیشن پلاس (Playstatio plus)، یک سرویس اشتراکی مربوط به سونی است که این امکان را در اختیار کاربران خود میگذارد که بتوانند به بازیهای مهیج، جذاب و چند نفره دسترسی داشته باشند. در این میان شرکتهای سازنده و ارائهدهنده بازیهای کامپیوتری، کنسولهای بازی و اپلیکیشنها سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دادهاند. EA play یکی از بهترین سرویسهای اشتراک گیم است که به کاربران خود امکان دسترسی به بازیهای مختلف شرکت الکترونیک آرتز که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بازیهای ویدئویی میباشد را میدهد. از مهمترین این محدودیتها، میتوان به عدم دسترسی به امکانات سایتهای خارجی ارائهدهنده سرویسهای دیجیتال و عدم امکان خرید و فروش در این سرویسها اشاره کرد.

روی بستههای نقشه، افزونهها و موارد دیگر بارگیری کنید.می توان از آن برای خرید داغترین دانلودهای کامل بازی Xbox جدید، برنامه ها، فیلم ها، برنامه های تلویزیونی، دستگاه ها و موارد دیگر استفاده کرد. اما به هرحال گیفت کارت از این جهت که شما را برای خرید محصولات تولیدی یا محتوای دیگر نسبت به کارت اعتباری بین المللی بی نیاز می کند دارای مزیت است. روی بستههای نقشه، افزونهها و موارد دیگر بارگیری کنید. همچنین میتوانید افزونهها و اشتراکهایی مانند Xbox Game Pass Ultimate را به عنوان هدیه ارسال کنید. تمامی گیفت کارت های ارسال شده قبل از ارسال چک شده به این منظور که تمام گیفت کارت ها تا قبل از ارسال به مشتری استفاده نشده و قابل فعالسازی باشند .

یکی مواردی که بیشترین درخواست کننده را دارد و امکان خریداری آن از طریق تهران پیمنت فراهم شده است گیفت کارت هایی با مبالغ مختلف هستند که تاریخ انقضا ندارند و تا سقف مبلغ خریداری شده قابل استفاده هستند. هیچ هزینه یا تاریخ انقضا برای نگرانی وجود ندارد. همچنین مقدار هایی که برای گیفت کارت های از نوع پلی استیشن پلاس وجود دارد به صورت 1ماهه/3ماهه و 12 ماهه می باشد. می توانید گیفت کارت ایکس باکس میتوانید با بازی ابری (بتا، در صورت وجود) روی کنسول، رایانه شخصی، و دستگاههای اندرویدی بازی کنید و بدون نیاز به دسترسی به EA Play از آن برخوردار خواهید بود.

با استفاده از فروشگاه دیکاردو در ایکس باکس و تجربه آنلاین عالی ، ارسال یک گیفت کارت ایکس باکس تقریباً فوری به کسی در ایکس باکس یا رایانه شخصی است و هرگز آسان تر از این مراحل نبوده است. گیفت کارت ایکس باکس یا مایکروسافت مبالغی به صورت پیش فرض و در ارز های مختلف هستند که شما با خریداری آن ها و شارژ انها در اکانت خود در سایت مایکروسافت یا ایکس باکس میتوانید به اندازه مبلغ شارژ شده خود از امکاناتی مثل خرید بازی و نرم افزار و موزیک بهره مند شوید.

منبع : https://dicardo.com/giftkatcategory?giftkartid=6