خرید گن ژنیکوماستی

خبرهای روز جهان

این مدل گن لاغری قسمت شکم، پهلو، قفسه سینه و کلیهها را میپوشاند، ولی؛ تنها در کوچک کردن سایز شکم و پهلوها است. خرید گن ژنیکوماستی لباسی است که معمولاً برای قسمت بالاتنه در در دو مدل گن لاغری مردانه و گن لاغری زنانه استفاده میشود. این گنها در طولهای مختلف با توجه به سایزهای متفاوت طراحی شده اند و در بازار موجود میباشند. این لایه به گونه ای طراحی شده است که مقاومت و طول عمر بالایی به گن می دهد. گنهای استاندارد با منحنی کمتری طراحی شدهاند و برای افرادی که علاقهای به فرمدهی زیادی ندارند، مناسبتر است. را پاسخگو باشد. بنابراین انتخاب گن لاغری مناسب برای ما اهمیت زیادی دارد.

انواع گن ژنیکوماستی

یک مدل دیگر گن لاغری شکم نخی یا پنبه ای هستند که پوشش سبک تری در نواحی تحت پوشش خود ایجاد میکنند. در بیمارانی که پوست آنها قابلیت ارتجاعی خوبی ندارد و به خوبی جمع نمیشود (اغلب در افراد مسن)، ممکن است پوست سینه کمی شل و افتاده شود و یا چینهای روی پوست در محل سینهها بیشتر نمایان شود. از آنجایی که این مطلب با کاهش وزن مرتبط است پیشنهاد می کنیم مطلب شاخص توده وزنی (BMI) را نیز در فیت لیدی بخوانید. این گن باقدرت فشردگی بالا باعث کاهش اندازه و حجم شکم و پهلو ها میشود. عمل کوچک کردن سینه و لاغری پهلو به روش لیپوساکشن بر روی بیمار انجام شده است. این فروشگاه بروز ترین و با کیفیت ترین برندها ی گن مردانه و سایر محصولات لاغری را در فروشگاه خود عرضه می کند.

 

در این موارد برای استفاده از گن مخصوص باید حتماً با پزشک مشورت شود و طبق نظر ایشان گن تهیه و استفاده شود. در افرادی که به اضافه وزن مبتلا هستند، علاوه بر این هورمون ها، خود چربی های اضافی بدن باعث افزایش حجم سینه ها می شود. البته این معایب، طولانی مدت نیست و طی چند روز بهبود می یابند.عمل لیپوماتیک شکم به صورت سرپایی انجام می گیرد و به همین دلیل بازگشت به ادامه فعالیت های روزانه سریع تر و راحت تر امکان پذیر است.

فواید گن ژنیکوماستی

با افزایش جریان خون به ناحیه آسیب دیده بدن، زخم سریع تر و با عوارض کمتری بهبود می یابد. معمولاً این گنها، به طور مداوم و به مدت ۲ هفته استفاده میشوند معمولاً استفاده از آنها باعث بهبود جریان خون در آن ناحیه و ترمیم محل عمل میشود. در مواردی که فرد به دیابت مبتلاست یا زیاد سرپا میایستد یا خیلی به مسافرت میرود، استفاده از گنهای مخصوص پا توصیه میشود تا جریان خون را بهبود دهد و جلوی لخته شدن خون را بگیرد. طی مصاحبه کارشناس واحد علمی ماهان مدیکال با دکتر عبدالله شفیعی متخصص جراحی عمومی در پاسخ به این سوال که آیا اصولاً استفاده از گن لاغری و پلاستیک پیچ کردن شکم در حین حرکات ورزشی تأثیری درآب کردن چربی های شکمی خواهد داشت یا خیر ، به این نکته اشاره فرمودند که : بطور کلی استفاده از گن لاغری بطور ظاهری فرد را لاغرتر از آنچه هست نشان می دهد ولی به تنهایی کمکی به سفت شدن عضلات شکم و شکل گرفتن آن نخواهد کرد.

 

اگر گن کوچکتر از سایز بدن فرد باشد، احتمال دارد چینهای ریزی روی پوست ایجاد شود. این گن بعد از عمل و لاغری قابل استفاده برای زمان ورزش، حرکات موزون، نرمش، آیروبیک و پیاده روی و … اگر میخواهید یک گن سبک و بینظیر با اثر لاغری داشته باشید، این گزینه برای شما مناسب است. این گنها میتوانند به آسانی زیر انواع مختلفی از استایل لباسها از جمله تاپ و جین استفاده شوند. امکان جمع شدن مایعات در ریه به دلیل تزریق مایعات وجود دارد.