خرید کرم مرطوب کننده و آبرسان پوست

خبرهای روز جهان

این کار آب را به سلولهای پوست جذب میکند. برای دانستن اینکه پوست شما خشک است یا کم آب، باید به وضعیت پوستتان توجه کنید. توجه نمایید که بسته به شرایط پوستی خودتان میتوانید روزانه یک الی دو بار از مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید اما حتما قبل از استفاده از این محصولات صورت خود را با دقت و تمیز با انواع مختلف شوینده های مخصوص صورت بشویید تا بتوانید آلودگی ها و ذرات باقیمانده آرایش از روی پوست صورت خودتان پاک کنید. شما میتوانید لوسیونها یا کرمهای مرطوب کننده را بعد از استفاده از آبرسان به کار ببرید.

کرم آبرسان و مرطوب کننده، هر دو در مرطوب کردن و آبرسانی به پوست موثرند. خیار شاداب کننده، آبرسان و مغذی برای پوست است. به طور کلی مواد آبرسان برای انواع پوست مناسب است. آب داغ رطوبت پوست را از بین می برد و آب سرد پوست را شکه می کند.برای اینکه از پوست چرب مراقبت کنید بهتر است از بخور استفاده کنید تا هم چربی پوست متعادل شود و هم منافذ پوست باز شود. باید مراقبت استفاده از مرطوب کننده های ترکیبی حاوی گلیسیرین، اوره و پروپیلن گلیکول باشید.

برای رسیدن به بهترین نتیجه باید از کرم آبرسان و مرطوب کننده در زمان صبح (قبل از کرم ضد آفتاب) و شب استفاده کنید. حامی محیط زیست و حیوانات است تا جاییکه ظرف پلاستیکی استفاده شده در محصولات آن از پلاستیک %۱۰۰ بازیافتی تولید شده است و قابلیت بازگشت به طبیعت را دارد. خوب است بدانید که برای پوستهای مستعد آکنه، یک مرطوب کننده سبک و بدون روغن که به صورت لوسیون است، بهترین عملکرد را دارد. پوست کمآب یعنی سلولهای پوست خشک، بدون رطوبت و تشنه آب است. همچنین رطوبت رسان و ترمیم کننده پوست است. مرطوب کردن به ویژه برای پوستی که خشک است به ویژه پس از مصرف قرصهای شیمیایی یا در طول زمستان، بسیار مفید است.

مرطوب کنندههای طبیعی به پوست اجازه میدهند تا به مرور زمان، توانایی خود را در آبرسانی تقویت کنند، بنابراین به دنبال محصولاتی باشید که حاوی اسید هیالورونیک، آلوئهورا، عسل، اسیدهای آلفا هیدروکسی و عصارههای دریایی هستند. پوست، دارای یک سد چربی طبیعی است که از خود در برابر آسیب و از دست دادن آب محافظت میکند. برای پوستهای ترکیبی، یک لوسیون یا کرم، خوب عمل میکند. سرم یا یک کرم نرمکننده هم برای انواع پوست خشک، انتخاب خوبی است. اما بیشتر تفاوت آنها در چگونگی دستیابی به این نتایج، نهفته است.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کرم مرطوب کننده سی گل لطفا به بازدید از وب سایت ما.