خانواده پس از آنکه انسان آن را از حیاط جلوی خانه NW Miami-Dade برد – با سگ متحد شدند – WSVN 7News | اخبار میامی ، آب و هوا ، ورزش

خبرهای روز جهان

شمال غربی MIAMI-DADE ، FLA. (WSVN) – یک خانواده با حیوان خانگی محبوب خود پیوند داده شد ، پس از آنکه مردی در فیلم نظارت ، حیوان را از حیاط جلوی خانه شمال غربی میامی-داد خود گرفت ، گرفتار شد.

چهارشنبه شب آملیا وایت و خانواده اش با سگشان باربی جمع شدند.

“حالا ، او به خانه بازگشته است ، و او بهتر ، بهتر است – درست است ، باربی؟” وایت گفت.

شادی خالصی از خانواده ای که حیوان خانگی خود را پس گرفتند تابیده شد و کودکان نمی توانند شادتر باشند. خانواده وایت گفتند که آنها نمی دانند که آیا هرگز باربی را دوباره می بینند یا نه.

وایت گفت: “بازی کردن ، استفاده از آن.” “دیگر حیاط جلویی برای او وجود ندارد.”

این خانواده با فیلم نظارت 7News از مردی که روز دوشنبه به حیاط خود قدم می زد ، به اشتراک گذاشتند. غریبه سگشان را برداشت و بعد راه افتاد.

وایت گفت: “من مثل مضطرب بودم.”

با این حال ، شانس آنها چهارشنبه برگشت. به نظر می رسد کسی باربی را برگردانده و به خانواده گفته است که آنها بی گناه فکر می کردند او ولگرد است.

وایت گفت: “داشتم از پنجره بیرون را نگاه می کردم ، و ماشین شخصی را دیدم که اینجا بیرون نشسته است.” “وقتی در را باز کردم ، او در را باز کرد و گفت” من سگ تو را برگرداندم. “

وایت گفت مردی که باربی را برگردانده همان شخصی نیست که در فیلم نظارت دیده شده است. در هر صورت ، او عمیق تر حفاری نکرد.

وایت گفت: “من حتی برایم مهم نبود.” “هنگامی که آنها او را به من پس دادند ، من اهمیتی نمی دهم. من هیچ سوالی نپرسیدم. من فقط از بازگشت او خوشحال شدم. “

خانواده وایت به گفته خود پایبند هستند و وایت از کل ماجرا ناراحت نیست.

وی گفت: “ما فقط خوشحالیم كه باربی را به دست آوردیم و او در خانه امن است و این یک امتیاز مثبت است.”

از آنجا که باربی برای دو روز مفقود شده بود ، خانواده وایت گفتند کاری بعدی که با باربی خواهند کرد این است که حمام خوبی به او بدهند.

حق چاپ کپی رایت 2020 Sunbeam Television Corp. کلیه حقوق محفوظ است. این ماده ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا توزیع مجدد نشود.