خانواده شرکت ادمونسون یک درخت عظیم بشکه بوربن می سازند

خبرهای روز جهان

ادمونسون کانتی ، کیو (WBKO) – خانواده ای از شهرستان ادمونسون فصل کریسمس را به شکلی عظیم جشن می گیرند و آن را با جامعه به اشتراک می گذارند.

وقتی کودی وینسنت یکی از سه شغل خود را کار نمی کند ، می توانید روحیه اش را روشن کنید.

کودی وینسنت که مغز پشت درخت بشکه بود ، گفت: “بشکه 24 پا بلند است ، و فرشته ایستاده و آن را به بالای 30 بال بلند می کند.”

وینسنت و خانواده اش بشکه های بوربونی را که به عنوان یک تجارت جانبی در برادران بشکه ای بوربن می فروشند ، گرفتند و این پروژه قرنطینه جشن و عظیم را آغاز کردند.

“جایی حدود 160 بشکه ، ما با دست روی هم چیده شدیم. و سپس ما یک تراکتور با پایه بالابر برداشتیم و سه لایه آخر را پر کردیم »، وینسنت توضیح داد.

خانواده قبل از اینکه این موضوع را بدانند 200 بشکه و 25000 پوند از آن داشتند و یک درخت کریسمس درست کردند.

“بنابراین در روز کاملا متفاوت از شب است. من به همه می گویم که بیایند در روز به آن نگاه کنند و بشکه ها و نحوه تزئین آن را ببینند ، و سپس شب برگردند و در واقع چراغ های روی آن را نگاه کنند و ببینند زیرا از هر دو جهت کاملاً متفاوت است. “

بشکه ها خالی هستند زیرا بالاخره شهرستان ادمونسون یک شهر خشک است.

وینسنت با خنده گفت: “آنها هنوز بشکه های معتبر بوربن هستند.”

چیزی کمتر از کریسمس کنتاکی نیست. و یکی که مردم از اطراف لذت می برند.

وینسنت گفت: “من یکشنبه آنجا بودم كه فرشته خود را تعمیر می كردم و خانواده ای از گلاسكو می رفتند و این كارت كریسمس خانواده آنها بود.”

جرومی دویل ، ساکن شهرستان ادمونسون و صاحب Creekside Garden and Nursery ، گفت: “این چیزی است که به بچه ها و بزرگترها به طور یکسان چیزی را می دهد که منتظر آن باشیم و با مهربانی روحیه همه را در این شرایطی که در آن قرار داریم بالا ببریم.”

اگرچه این درخت ممکن است موقتی باشد مانند فصل کریسمس یا یک بوربن شیشه ای ، وینسنت امیدوار است که بتوان در این زمان سخت خاطرات خوشی ایجاد کرد – آنهایی که یک عمر ادامه خواهند داشت.

“منظورم این است که فقط یک درخت است. اما همچنین به خانواده هایی که می خواهند بیرون بروند و از آن لذت ببرند ، اجازه می دهد ، آنها هنوز هم می توانند از آنجا رانندگی کنند و به آن نگاه کنند. “

درخت بشکه بوربن در جاده 2326 Chalybeate در شهرستان ادمونسون واقع شده است.

حق چاپ 2020 WBKO. کلیه حقوق محفوظ است