خانه های تشییع جنازه ها با افزایش موج Covid-19 در شهرستان الخارت شاهد افزایش مشاغل هستند

خبرهای روز جهان

الخارت ، هند — خانه های تشییع جنازه شهرستان الخارت وزن Covid-19 را احساس می کنند. با افزایش مرگ و میرها به دلیل ویروس کرونا ، بسیاری از افراد شاهد افزایش زیاد تماس ها هستند. وضعیتی که خانواده ها را برای غم و اندوه بیشتر سوق می دهد و خانه های تدفین را به لبه پرتگاه می کشاند.

دوریندا بریتو ، مدیر تشییع در مراسم تشییع جنازه Billings Funeral Home ، گفت: “دلم برای دیدن خانواده ام تنگ شده است ، اما می دانم چون در جبهه هستم تمام تلاش خود را برای محافظت از آنها انجام می دهم.”

نوامبر ، در شهرستان الخارت ، بیشترین مرگ و میر ناشی از Covid-19 را داشته است و خانه های تدفین مانند Billings و Hartzler ، Gutermuth و Inman به طور مستقیم شاهد این افزایش هستند.

بریتو گفت: “ما صادقانه 2/3 نفر از افرادی را که خدمت کرده ایم دیده ایم و خانواده هایی که خدمت کرده ایم عزیزانی را با Covid-19 تشخیص داده اند و از این دنیا رفته اند.”

مدیر تشییع جنازه های هارتزلر ، گوترموت و اینمان کوین ویرت گفتند: “احتمالاً به دلیل کوید در حال حاضر ، میزان تماس های ما احتمالاً 15-10٪ افزایش یافته است.”

این وضعیت ترسناکی در این شهرستان است که بریتو معتقد است سرعت آن کم نخواهد شد زیرا فقط تماس ها بیشتر می شوند.

بریتو گفت: “فقط در این ماه بیش از 50 تماس داشته ایم.”

با وجود افزایش ، خانه های تدفین با چالش های منحصر به فرد مربوط به Covid-19 روبرو هستند. محدودیت های جدید محدودیت ظرفیت را برای شرکت کنندگان در مراسم خاکسپاری ایجاد کرده است و الزامات فاصله اجتماعی در حال اجرا است.

این امر باعث شده است که خانواده ها نتوانند عزاداری مناسب برای عزیزان خود داشته باشند و از کارکنان خانه تشییع جنازه که باید روزانه این اتفاق غم انگیز را ببینند ، مالیات گرفته است.

“هنگامی که آنها قادر به انجام کاری هستند که اکنون می توانند انجام دهند ، زمانی که کاری را که می خواهند انجام دهند انجام می دهند ، در آن دوره زمانی بهبود می یابند. سپس هنگامی که برای مراسم یادبود برمی گردند ، مانند این است که یک باند از پشت آنها پاره شود به سختی دیدن بهبودی آنها ، پس یک قدم به عقب بروید “.

محدودیت های جدید حرکت رو به جلو تشییع جنازه را محدود می کند ، اما هر دو خانه موافقت کردند ، چون اکنون وضعیت به وجود آمده است ، آنها انتظار ندارند تلفن هایشان دیگر به جلو متوقف نشوند.