حزب حاکم فرانسه قول تغییر در بحث بحث برانگیز قانون امنیتی را می دهد

خبرهای روز جهان

“به این دلیل است که ما مصمم هستیم که از نیروهای پلیس خود محافظت کنیم و این کار را بدون ابهام انجام دهیم ، بلکه همچنین برای رفع شک و سو doubts تفاهم […] کریستف کاستانر ، رهبر حزب ماکرون در مجلس در مجلس ، در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:

کاستانر مشخص نکرد که چگونه ماده 24 ، که انتشار تصاویر پلیس را به قصد آسیب رساندن به آنها مجازات می کند ، بازنویسی می کند.

اعتراضاتی علیه قانون امنیتی پیشنهادی در سراسر فرانسه برگزار می شود

طی هفته گذشته تظاهراتی علیه قانون به اصطلاح “قانون جهانی امنیت” در سراسر فرانسه برگزار شده است که شامل مفاد بحث برانگیزی نیز می شود که به گفته منتقدان ، این کشور حق نظارت بر شهروندان را گسترش می دهد.

همچنین با اصطلاح “طرح ملی جدید پلیس” که در ماه سپتامبر توسط وزیر کشور جرالد دارمانین اعلام شد ، مخالف است که مطابق با دستور پلیس ، روزنامه نگاران را ملزم به پراکنده کردن در تظاهرات می کند ، بنابراین از پوشش آنها برای پیامدهای بعدی جلوگیری می کند. اعتراضات در زمان واقعی ، که در سال های اخیر اغلب طوفانی بوده است.

بیش از 100 مقام منتخب محلی از منطقه پاریس روز شنبه از طریق مجمع عمومی در روزنامه هفتگی فرانسوی Le Journal du Dimanche شرکت در اعتراض خود را اعلام کردند.

این اعتراضات پایان یک هفته پرتنش بود که شاهد دو حادثه عمده خشونت پلیس بود ، درست زمانی که این قانون توسط اتاق پایین تر فرانسه ، شورای ملی در حال بررسی بود.

این لایحه روز سه شنبه توسط شورای ملی تصویب شد و قرار بود اوایل سال آینده در سنا به رای گذاشته شود.