جنیفر توسکانو ، پرستار Stoughton هنگام توقف برای کمک به سقوط قربانیان در ایالت های بین المللی 95 کشته شد – CBS Boston

خبرهای روز جهان

Providence، RI (CBS) – پلیس ایالت رود آیلند اوایل روز یکشنبه به سه تصادف مرگبار در عرض 20 دقیقه از یکدیگر پاسخ داد. یکی از قربانیان جنیفر توسکانو 34 ساله ، پرستار خارج از خدمت استوتون بود که برای کمک در صحنه تصادف متوقف شده بود.

حدود ساعت 1:45 بامداد ، پلیس ایالت به تصادف واژگون شده در I-95 نزدیک خروجی 30 در Pawtucket پاسخ داد. به یک سامری خوب که به مسافر کمک می کند ، گفته شد که یک ماشین قرمز رنگ رانده شده است. سامری خوب ، با نام Toscano ، در صحنه مرگ اعلام شد.

اشلی زئولا ، دوست توسکانو ، گفت: “او به عنوان یک قهرمان درگذشت ، کاری را که دوست داشت انجام دهد.” “جن با دیدن کسی در کنار جاده ، این فقط کاری است که باید انجام دهد و باید به آنها کمک کند.”

جنیفر توسکانو (عکس با مجوز)

توسکانو پسر نوجوانی به نام داگ را پشت سر می گذارد. همین چند ماه پیش ، پدر داگ درگذشت. یک صفحه GoFundMe برای او تنظیم شده است.

دوست دیوید تاکر گفت: “از دست دادن پدر و مادر یک چیز است اما از دست دادن دو نفر در یک دوره چهار ماهه برای یک کودک 14 ساله کاملاً غیرقابل تحقق است.

اندکی بعد پلیس ایالت خودروی مظنون را پیدا کرد. راننده ، لوئیز بائز ، 22 ساله ، از دشت جامائیکا ، دستگیر و به اتهام رانندگی تحت تأثیر مشروبات الکلی و / یا مواد مخدر منجر به مرگ ، رانندگی برای به خطر انداختن منجر به مرگ ، ترک صحنه تصادف منجر به اولین جرم ، مرگ و کار با مجوز تعلیق شده

بائز روز دوشنبه در دادگاه منطقه ای پراویدنس استیضاح شد. وثیقه وی با ضمانت 45 هزار دلار تعیین شد.

لوییس بائز از طریق ویدئو کنفرانس روز دوشنبه (WBZ-TV) به دادگاه فرستاده شد

دو تصادف دیگر تصادفات تک ماشین بود که منجر به مرگ رانندگان شد.

حدود ساعت 1:30 بامداد ، پلیس ایالت به تصادف در I-95 در نزدیکی خیابان شعبه در پراویدنس پاسخ داد. آنها اتومبیلی را پیدا کردند که به نظر می رسید از جاده سمت راست خارج شده و به درخت برخورد کرده است. راننده به نام جوزف آبرو 22 ساله از پراویدنس بیرون رانده شد. در صحنه حادثه اعلام شد که وی کشته شده است. پلیس ایالت اظهار داشت به نظر می رسد سرعت عامل مهمی در سقوط است.

حدود ساعت 1:50 بامداد سومین سانحه رخ داد. سربازان پاسخگو اتومبیلی را در جاده نزدیک جاده 3 در ریچموند پیدا کردند. به نظر می رسد که ماشین قبل از اینکه در شعله های آتش فرو رود ، به چند تیر چراغ و یک درخت برخورد کرده است. چند نفر متوقف شدند و توانستند راننده ، جوزف اسكاكيافرو 25 ساله از نيانتيك ، كانون ، را از اتومبيل بکشند. وی به بیمارستان شهرستان کنت منتقل شد اما بعداً درگذشت. پلیس ایالت گفت به نظر می رسد سرعت و الکل از عوامل موثر در این امر هستند.

پلیس ایالت گشت های خود را در بزرگراه ها افزایش داده است.

هر کسی که اطلاعاتی در مورد هر یک از این سانحه ها دارد ، باید به پادگان لینکلن در ایالت رود آیلند با شماره 401-444-1100 تماس بگیرید