جریمه یک مرد فرانسوی به دلیل شکستن قفل قفل برای ‘شکستن صورت یک پسر در’

خبرهای روز جهان

مرد 39 ساله ساکن بریتنی ، شمال غربی فرانسه ، اوایل صبح شنبه در پشت اتومبیل مخفی شده بود که توسط گشت پلیس مشاهده شد.

پلیس گفت که او به نظر می رسد مست است. وی مورد بازجویی قرار گرفت و مأموران متوجه شدند که وی یک چاقوی تلنگر به همراه دارد.

پلیس توضیحات او را برای حضور در خارج بررسی کرد و دریافت که این مرد در فرم اجازه نامه نوشته است: “من رفته ام صورت یک پسر را بشکنم. این بهانه من است و این یک دلیل خوب است.”

دانیل کردراون ، رئیس پلیس لنیون ، گفت که افسران توضیح دادند که این دلیل موجهی نیست و وی یک شب بازداشت خواهد شد.

WHO می گوید ، اگر 95٪ مردم ماسک بزنند ، می توان از قفل شدن جلوگیری کرد

كدرآون به سی ان ان گفت: “به نوعی او می خواست به قانون احترام بگذارد ، زیرا ، وقتی از او در ایستگاه پلیس سال شد ، او بر این حقیقت اصرار داشت كه با خانه اش كمتر از یك كیلومتر فاصله دارد.”

تحت محدودیت های قفل این کشور ، افراد برای یک ساعت ورزش در روز و در فاصله ای بیش از یک کیلومتر (حدود 0.6 مایل) از محل اقامت خود مجاز به خارج شدن هستند.

این مرد به دلیل شکستن قفل قفل 135 یورو (160 دلار) و به دلیل مست بودن در یک مکان عمومی 150 یورو دیگر (177 دلار) جریمه شد.

روز دوشنبه ، این مرد به دلیل حمل چاقوی تلنگر مورد بازجویی قرار گرفت. وی به پلیس گفت که “قصد آسیب رساندن به آن شخص را نداشته است.”

فرانسه در اواخر اکتبر در پاسخ به افزایش پرونده های Covid-19 ، تعطیل کردن مشاغل غیر ضروری ، رستوران ها و بارها ، قفل جدیدی اعمال کرد.

مدارس و محل های کار همچنان باز مانده اند و بازدید از خانه برای مراقبت مجاز است ، اما در غیر این صورت افراد فقط به دلیل کار ، دلایل پزشکی ، خرید کالاهای اساسی و یا ورزش می توانند خانه خود را ترک کنند.