جرالد گراف: به نظر می‌رسد دادگاه عالی با کارمند پستی که یکشنبه‌ها کار نمی‌کرده بود، همدردی می‌کند.

خبرهای روز جهان



CNN

به نظر می‌رسید که دادگاه عالی با یک حامل پست سابق، یک مسیحی انجیلی، که می‌گوید خدمات پستی ایالات متحده به درخواست او مبنی بر کار نکردن در یکشنبه‌ها پاسخ نمی‌دهد، طرف می‌شود.

یک دادگاه بدوی علیه کارگر، جرالد گراف، حکم داده بود و معتقد بود که درخواست او باعث “بار ناخواسته” بر روی USPS می شود و هنگامی که سایر کارمندان مجبور به دریافت شیفت های او می شوند، روحیه ضعیفی در محل کار ایجاد می کند.

اما در طول بحث های شفاهی در روز سه شنبه، به نظر می رسد که پس از تقریباً دو ساعت بحث شفاهی، اتفاق نظر وجود داشته باشد که دادگاه تجدید نظر در تصمیم گیری علیه گروف خیلی سریع عمل کرده است.

به نظر می رسید، همانطور که قاضی النا کاگان بیان می کند، در برخی مواقع بین قضات روی نیمکت، سطحی از “کامبایایی” وجود دارد.

اما زمانی که قضات به دنبال آزمایشی بودند که دادگاه‌های بدوی می‌توانستند از آن استفاده کنند تا مشخص کنند کارفرمایان تا چه حد باید برای تطبیق با اعتقادات مذهبی کارکنان خود پیش بروند، زمانی که وکیل گروف پیشنهاد داد که دادگاه سابقه چندین دهه را لغو کند، اختلاف‌ها به وجود آمد. قاضی محافظه‌کار ساموئل آلیتو به نظر می‌رسید که این چشم‌انداز را باز کند.

اما از نظر انتقادی، قاضی امی کونی بارت و برت کاوانا با استدلال های ارائه شده توسط خدمات پستی موافق بودند که اعطای درخواست گراف ممکن است باعث افت روحیه سایر کارمندان شود. کاوانا خاطرنشان کرد که «اخلاق» در میان کارفرمایان برای موفقیت هر کسب و کاری حیاتی است. و چندین قاضی با اشاره به مشکلات مالی که USPS در طول سال ها با آن روبرو بوده است، اشاره کردند.

گروف، که در پنسیلوانیا زندگی می کند، در سال 2012 به عنوان یک همکار حمل و نقل روستایی در خدمات پستی ایالات متحده خدمت کرد، موقعیتی که برای کارمندان شغلی غایب که توانایی انجام تعطیلات آخر هفته را به دست آورده اند، پوشش می دهد. به همکاران حامل روستایی گفته می شود که به انعطاف پذیری نیاز دارند.

در سال 2013، زمانی که USPS برای تحویل بسته‌ها در روزهای یکشنبه با آمازون قرارداد بست، زندگی گروف تغییر کرد. اعتقادات مذهبی مسیحی گروف او را از کار در روزهای یکشنبه منع می کند.

اداره پست در نظر داشت برخی از تسهیلات را برای گروف فراهم کند، از جمله پیشنهاد تنظیم برنامه او به طوری که بتواند بعد از مراسم مذهبی سر کار بیاید، یا به او گفت که باید ببیند آیا سایر کارگران می توانند شیفت های او را تحویل بگیرند. در مقطعی، خود رئیس پست تحویل را انجام داد، زیرا یافتن کارمندانی که مایل به کار در روز یکشنبه بودند دشوار بود. سرانجام، USPS به گراف پیشنهاد کرد روز متفاوتی را برای رعایت سبت انتخاب کند.

جو با همکارانش متشنج بود و گروف گفت که با نظم و انضباط مترقی روبرو شده است. در پاسخ، او شکایت‌هایی را به کمیسیون فرصت‌های شغلی برابر، که متهم به اجرای قوانین فدرال است که تبعیض علیه یک کارمند به دلیل مذهب را غیرقانونی می‌سازد، ارائه کرد.

گروف در نهایت در سال 2019 ترک کرد. او در نامه استعفای خود گفت که نتوانسته است “فضای شغلی مناسبی با USPS پیدا کند که به اعتقادات مذهبی او احترام بگذارد.”

گروف با این استدلال که USPS عنوان VII را نقض کرده است – قانونی فدرال که تبعیض علیه یک کارمند بر اساس مذهب او را غیرقانونی می کند، شکایت کرد. برای طرح ادعای طبق قانون، یک کارمند باید نشان دهد که اعتقاد مذهبی صادقانه‌ای دارد که با الزامات شغلی در تضاد است، باید به کارفرمای خود اطلاع دهد و به دلیل عدم رعایت تنبیه تنبیه شده باشد.

بر اساس قانون، پس از آن بار به کارفرما منتقل می شود. کارفرما باید نشان دهد که تلاش خود را با حسن نیت انجام داده است تا به طور منطقی با باور کارمند موافقت کند یا نشان دهد که چنین اقامتی باعث ایجاد «مشکل بی مورد» برای کارفرما می شود.

قاضی منطقه جفری اشمهل، منصوب رئیس جمهور سابق باراک اوباما، علیه گروف حکم داد و معتقد بود که درخواست او برای کار نکردن در روزهای یکشنبه باعث “مشکل بی مورد” برای USPS می شود.

دادگاه تجدیدنظر ناحیه سوم ایالات متحده این حکم را در یک نظر 2-1 تأیید کرد.

مدار 3 در نظر سال گذشته خود نوشت: «معاف شدن گراف از کار در یکشنبه ها بیش از هزینه کمتری برای USPS به همراه داشت، زیرا در واقع به همکارانش تحمیل شد، محل کار و گردش کار را مختل کرد و روحیه کارکنان را کاهش داد.»

دادگاه افزود: «محلی که گروف به دنبال آن بود (معافیت از کار یکشنبه)، «مشکلاتی را برای USPS ایجاد خواهد کرد».

یک قاضی مخالف، توماس هاردیمن، نقشه راهی را برای قضات ارائه داد که به دنبال صدور حکم به نفع گروف بودند. هدف اصلی مخالفت او این بود که قانون USPS را ملزم می کند که نشان دهد چگونه مسکن پیشنهادی به «کسب و کار» آسیب می رساند – نه همکاران گروف.

هاردیمن، نامزد جورج دبلیو بوش که در فهرست نهایی نامزدی دادگاه عالی بود که در سال 2017 به قاضی نیل گورسوچ رسید، نوشت: «نه برف، نه باران، نه گرما و نه تاریکی شب، جرالد گراف را از تکمیل دورهای تعیین شده خود باز داشت. “اما اعتقاد مذهبی صادقانه او مانع از کار او در یکشنبه ها شد.”

وکیل گراف، آرون استریت، به دادگاه عالی گفت که USPS می‌توانست کارهای بیشتری انجام دهد و این ادعا که «احترام به عقیده گروف خیلی طاقت‌فرسا بود» اشتباه بود. او از قضات خواست که سابقه را کاهش داده یا باطل کنند و اجازه دهند که کارگر به «کارفرما و خدایش خدمت کند».

گروف اخیراً به نیویورک تایمز گفت: “یکشنبه روزی است که دور هم جمع می شویم و تقریبا طعم بهشت ​​را می چشیم.” ما به عنوان مؤمن گرد هم می آییم. ما با هم جشن می گیریم که هستیم. ما خدا را می پرستیم. و بنابراین اینکه از شما خواسته شود بسته های آمازون را تحویل دهید و از همه اینها صرف نظر کنید، واقعاً تا حدی ناراحت کننده است.

دولت بایدن از دادگاه عالی خواسته است که به سادگی قانون را روشن کند تا روشن شود که کارفرما ملزم نیست که با “سرقت کار کردن یا پرداخت منظم اضافه کاری برای تامین امنیت کارگران جایگزین”، مراسم شنبه کارمند را رعایت کند.

وکیل عمومی الیزابت پرلوگار اذعان کرد، با این حال، کارفرما همچنان می تواند هزینه های دیگری مانند هزینه های اداری مرتبط با تنظیم مجدد برنامه ها را متقبل شود.

این داستان با جزئیات بیشتر به روز شده است.