جراحی کوچک کردن سایز سینه مردان

خبرهای روز جهان

تصویر چندین لنف نود هایپواکو در اگیزیلاری دوطرف دیده میشود که در سمت راست ۱۵٫۵mm و در سمت چپ ۱۷٫۷mm میباشد. تصویر یک ناحیه هایپواکو به ابعاد ۱۴٫۱۰mm در ناحیه رتروآرئولار پستان چپ مشهود است که مطرح کننده ژنیکوماستی میباشد. به همین دلیل سوالی که برای بسیاری از مشمولان سربازی مطرح است این است که آیا می توانند از معافیت دائم بیماری های نظام وظیفه استفاده کنند یا خیر؟ در اینجا هم چنانچه قسمت بالای سینه ها از بافت خالی شده باشد جهت اصلاح آن از پروتز و یا بافت قسمت زیرین سینه خود بیمار استفاده میشود. اگر سینه شل وحجم آن کم شده و هاله و نوک سینه پایینتر از حد طبیعی واقع شده چنانچه فرد از اندازه سینه خود راضی باشد (حجم فشرده شده سینه داخل سوتین ) در این صورت پوست اضافه برداشته شده و از بافت قسمت زیر سینه جهت برجسته و پر کردن قسمت بالای سینه استفاده میشود. روشهای جراحی کوچک کردن سینه – لیپوساکشن یکی از روشهای کوچک کردن سینه ها می باشد که در این روش ابتدا مایع مناسب حاوی ماده بیحسی و منقبض کننده عروق به داخل سینه ها تزریق میشود و سپس با ایجاد سوراخهای دو تا سه میلی متری در جاهای مناسبی از پوست سینه با استفاده از کانولاچربی داخل سینه ساکشن شده و حجم سینه کوچکتر میشود ولی افتادگی سینه را اصلاح نمیکند پس برای افرادی مناسب است که مقدار زیادی چربی در سینه دارند مثل زنان یائسه و افرادی که جای عمل روی سینه هایشان را نمی پذیرند و یا اصلاح افتادگی مد نظرشان نیست .همچنین با این روش قبل از عمل نمیتوان پیش بینی کرد که چه حجمی از سینه را میتوان کوچک کرد.

برای کوچک کردن سینه از برش های متعدد و متفاوتی استفاده می شود که هر چقدر سینه بزرگتر افتاده تر و پوست اضافه بیشتری داشته باشد، باید برش وسیع تری هم داده شود. این اختلالات ممکن است ژنتیکی باشد، مانند سندرم کلاین فلتر یا به دلیل ضربه،عفونت، کاهش جریان خون یا افزایش سن ایجاد شده باشد. در موارد شدید ژنیکوماستی، وزن بیش از حد بافت سینه ممکن است سبب افتادگی سینهها و شل شدن پوست تیره اطراف نوک پستان شود. برای افرادی که از بزرگی سینه خود راضی نیستند هم میتوان همزمان از پروتز جهت افزایش اندازه سینه استفاده کرد.حاملگی مجدد تغییرات شدید وزن افزایش سن ممکن است سبب شل شدن مجدد سینه ها شوند.توصیه میشود پس از جراحی دائما سوتین استفاده کنند. با این عمل سینه های شل شده مجددا شکل گرفته و بالا می آیند؛ بدون اینکه حجم کلی سینه تغییر کند. دکادرابولین یک استروئید روغنی تزریقی است و محبوب ترین و پر کاربرد ترین داروی استرئیدی در بین ورزش کاران می باشد .دکا دارای خاصیت آنابولیک بالا و خاصیت استروژنی بسیار کم می باشد و حجم بسیار خوبی بعد از یک دوره نصیب ورزشکار می شود .همچنین بسیار کم دچار عوارض آندروژنی و سمی شدن کبد و همچنین باعث بر هم خوردن تعادل هورمونی در بدن می شود .

دکا هم در دوره های حجم و هم در دوره های خشک کردن مورد استفاده قرار می گیرد . همیشه به دستورات پزشک خود در مورد مصرف تستوسترون دقت کنید و از مصرف یا افزایش دوز به صورت خودسرانه پرهیز کنید. ۱ قاشق غذاخوری دانه خرد شده خار شیر را به ۳ فنجان آب اضافه کنید. اطلاعات دقیقی از انتقال تأثیرات تستسـترون به شیر مادر در دسترس نیست، بنابراین میبایست در زمان شیردهی به کودک نیز احتیاطهای لازم را داشته باشید. امیدوارم که جواب سؤال خود را در این مطلب پیدا کرده باشید. اوردوز کردن در این دارو بر اساس اینکه توسط پزشک در مراکز درمانی تزریق میشود، احتمال بسیار پایینی دارد اما اگر یکی از علائم غیرمعمول در اوردوز کردن را مشاهده کردید به پزشک خود اطلاع دهید. اگر مصرف یک وعده تستوسترون را فراموش کردید میبایست به پزشک خود در این مورد اطلاع دهید تا در صورت لزوم در تزریق بعدی دوز دو برابر استفاده کنید. در صورتی که یکی از علائم ذکر شده در ادامه مطلب یا تنفس سخت، تورم در چهره، لبها و گلو را مشاهده کردید به پزشک خود اطلاع دهید.

حتی اگر مشکوک هستید که بیماریهایی به مانند آنچه که در ادامه خواهیم گفت میتواند سلامتی شما با مصرف تستوسترون را به حاشیه بکشاند میبایست به تجویزکننده تستوسترون اطلاعات لازم را بدهید. ژنیکوماستی در دوران بلوغ معمولاً با بزرگتر شدن پسرها و پایدارتر شدن سطح هورمون آنها برطرف میشود. سوء استفاده و مصرف نا بهجای تستسترون همانطور که بارها اشاره کردیم عوارض جانبی به دنبال دارد که از جمله آنها در مردان بزرگ شدن سینهها، بیضههای نابارور، فشارخون بالا، حملههای قلبی، سکته مغزی، بیماری کبدی، مشکلات رشد استخوان، اعتیاد به مصرف دوباره و اثرات ذهنی به مانند خشونت است. مصرف تستسترون در بانوان موجب بروز برخی از ویژگیهای مردانه در آنها میشود. مصرف برخی داروها نیز می توانند باعث بزرگ شدن بافت سینه شوند. نتیحه این عمل ایجاد سینه هایی سفت تر و بالا کشیده تر میباشد.بسته به روش جراحی برای نهایی شدن فرم سینه ها گاهی تا یکسال بایستی صبر کرد. نتیحه این عمل ایجاد سینه هایی کوچکتر سفت تر و بالا کشیده تر میباشد.بسته به روش جراحی برای نهایی شدن فرم سینه ها گاهی تا یکسال بایستی صبر کرد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ژنیکوماستی اهواز وب سایت خود باشید.