تحویل وعده غذایی Auburn Thanksgiving به خانواده های نیازمند کمک می کند | اخبار محلی

خبرهای روز جهان

کریس میجر گفت امسال نیاز به غذای سالانه شکرگذاری در اوبرن در طی بیماری همه گیر COVID-19 افزایش یافته است ، اما مردم نیز بیش از هر زمان دیگری کمک مالی کرده اند.

میجر ، یک افسر اداره پلیس آبرن ، 10 سال پیش مراسم تحویل را با سازمان خدمات اجتماعی خود ، Majorpalooza آغاز کرد. اعضای اتحادیه محلی 195 پلیس اوبرن ، بخش اوبرن افسران اصلاح طلبان ایالت نیویورک و انجمن خیرخواهان پلیس و انجمن معلمان اوبرن همگی برای این تلاش پول اهدا کردند.

در مجموع 114 وعده غذایی در طی دو روز به خانواده های کودکان در منطقه مدرسه بزرگ شهر آبرن داده شد و 110 نفر از آنها قرار است چهارشنبه درب منزل آورده شوند. تحویل کالا بدون تماس بود و به گیرندگان مهلت زمانی برای زمان تحویل داده می شد و پس از تحویل با آنها تماس می گرفت.

سرگرد با نگاهی به ده ها وعده غذایی بسته بندی شده و آماده تحویل صبح چهارشنبه ، گفت که گرچه نیاز خانواده ها بسیار باورنکردنی بوده است ، اما او با سخاوت سخاوتمندی دلش را گرفته است.

وی گفت: “ما بیشتر از هر زمان دیگری پول جمع کرده ایم و بیش از هر زمان دیگری پول داده ایم.”

سرگرد گفت ، هدف امسال جمع آوری 1500 دلار بود. هر چند از اواخر روز چهارشنبه ، جمع آوری کمک مالی GoFundMe از Majorpalooza بیش از 2،970 دلار جمع کرد. هر خانواده ای می تواند کالاهای اصلی شکرگذاری مانند بوقلمون ، پای و کیسه سیب زمینی دریافت کند ، اما در جعبه ها مواردی مانند نان ، سیب ، کره بادام زمینی ، غلات ، میله گرانولا و سس اسپاگتی نیز وجود داشت ، بنابراین خانواده ها در آخر هفته غذا خواهند داشت . سرگرد افزود: چهار بار زایمان در روز سه شنبه به خانواده های فاقد اجاق صورت گرفت.