تجزیه و تحلیل: چگونه * دونالد ترامپ * قبلاً * زمینه را برای سال 2024 آماده کرده است

خبرهای روز جهان

این استدلال دو برابر است: 1) انتخابات از او گرفته می شود و 2) فقط ترامپ در میان جمهوری خواهان برجسته حاضر است که بایستد و با این بی عدالتی فوق العاده مبارزه کند.

“کمبود عملی تقریباً از همه” امیدواران GOP 2024 “بسیار شگفت انگیز است ،” توییت دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد رئیس جمهور ، روز پنجشنبه. “آنها بستر کاملی برای نشان دادن تمایل و توانایی جنگیدن دارند اما در عوض در مقابل اوباش رسانه ای قرار می گیرند. نگران نباشیدrealDonaldTrump می جنگد و آنها می توانند طبق معمول تماشا کنند!”
“اگر می خواهید در سال 2024 به عنوان جمهوریخواه پیروز شوید ، من احتمالاً حرفی را می زنم” توییت کرد مدیر سابق مبارزات انتخاباتی ترامپ ، برد پارسکاله پنجشنبه شب. “فقط گفتن.”

بنابراین ، این دوره پس از انتخابات توسط Trumpworld به عنوان یک آزمون وفاداری در نظر گرفته شده است. یا بلند می شوید و می گویید دموکرات ها این انتخابات را می دزدند یا شما لیاقت رهبری حزب را در مدت چهار سال ندارید.

مشکلی که با این منطق وجود دارد ، کاملاً غیر منطقی است. آنچه ترامپ و متحدانش از مقامات منتخب جمهوری خواهان می خواهند انجام دهند این است که بگویند انتخابات علی رغم صفر بودن شواهد از رئیس جمهور به سرقت می رود که واقعیت این است که واقعاً اتفاق می افتد.

کاری که ترامپ و دوستانش در رسانه های محافظه کار انجام می دهند این است که ادعا می کنند هرگونه شمارش آرا continued مستمر به منزله چیزی نامطلوب است – در حالی که این در واقع اثبات این است که کارها آنطور که باید کار می کنند. آرا being در حال شمارش ، تقریباً در هر ایالتی که بدون فراخوان باقی بماند ، قبل از روز انتخابات صورت گرفت. دلیل تأخیر در شمارش آنها این است که بسیاری از این ایالت ها قوانینی داشتند که به مقامات انتخاباتی اجازه نمی داد تا این هفته شمارش آرا early زودرس را شروع کنند.

مخالفت با ترامپ در این مورد ، مخالفت با روندی است که در قلب دموکراسی ما قرار دارد. اگر رأیهایی که به طور قانونی صادر شده مجاز به شمارش نیستند ، اوه ، رئیس جمهور می گوید نباید باشد ، پس دقیقاً چه چیزی برای ما باقی مانده است؟

این واقعیت اساسی به همین دلیل است که اکثریت قریب به اتفاق جمهوری خواهان از تایید کامل نظر ترامپ اجتناب کرده اند. برخی ، مانند سناتور کارولینای جنوبی ، لیندزی گراهام ، تا آنجا که ممکن است نزدیک شده اند – قول داده اند که به صندوق حقوقی ترامپ کمک مالی می کنند و تأکید می کنند که فقط آرای قانونی باید شمارش شود. (که ، دهر.) دیگران ، مانند پنسیلوانیا پت تومی (R) ، که لازم به ذکر است در سال 2022 بازنشسته می شود ، کمتر تمایل به نوعی بازی ، همراه با ویژگی ترامپ داشته اند.
“من سخنرانی دیشب رئیس جمهور را دیدم ، و تماشای آن بسیار سخت بود” تومی گفت از سخنرانی خیره کننده و غیر صادقانه ترامپ پنجشنبه شب در کاخ سفید. “ادعاهای رئیس جمهور در مورد کلاهبرداری گسترده و سرقت در انتخابات فقط اثبات نشده است. من از هیچ تخلف قابل توجهی در اینجا اطلاع ندارم.”
نگرانی در مورد حفظ ایمان به روند دموکراتیک ما البته در حال حاضر در خط مقدم تفکر ترامپ نیست. در عوض ، وی در حال بررسی بهترین روش برای اعلام پیروزی است (او و مبارزات انتخاباتی خود قبلاً گفته اند كه در چندین ایالت پیروز شده اند ، مانند پنسیلوانیا ، بعید به نظر می رسد كه پیروز شوند) در حالی كه خود را به عنوان قربانی آسیب دیده ی رسانه ای مغرض و جمهوری خواهان بی وفا معرفی می كند. . اینکه کیتلان کالینز ، خبرنگار CNN صبح جمعه گزارش داد ، وی هیچ برنامه ای برای پذیرش ندارد ، کاملاً منطبق است با “از من دزدی شده است“پیامی که از دنیای ترامپ بیرون می آید

این نوع موضع گیری ها – من برنده شدم ، و حتی اگر این موفقیت را هم نداشتم ، به این دلیل نبود که جمهوری خواهان ایستادند و جنگیدند! – بدون تردید تلاشی برای تعیین موقعیت ترامپ به عنوان نامزد پیش فرض در برابر بایدن در سال 2024 است. او تنها کسی است که مایل است برای تو بجنگدطرفداران او متقاعد می شوند که ایمان بیاورند. همه دیگران نگاه کردند که این انتخابات به سرقت رفته است. فقط ترامپ ایستاد!

این که همه چیز با چیزی کوچک به نام واقعیت های عینی رد می شود برای کسانی که وفادار ترامپ هستند ، اهمیتی نخواهد داشت. آنها فارغ از هر چیز ، پیشاپیش قرعه خود را با ترامپ انداخته اند – پس اگر یک دروغ عظیم دیگر را ببلعد ، اگر این امکان را برای آنها فراهم کند که عقاید خود را از اکثریت آمریکایی ها نشان دهند ، چه چیزی بلعیده است؟

مرا در مورد کاری که ترامپ اینجا انجام می دهد باور نمی کنید؟ شاید شما رئیس دفتر سابق کاخ سفید وی ، میک مولوانی را باور داشته باشید. مولوانی روز پنجشنبه گفت: “من کاملاً انتظار دارم که رئیس جمهور درگیر سیاست باشد و او را کاملاً در لیست کوتاه افرادی قرار می دهد که احتمالاً در سال 2024 نامزد خواهند شد.”