تام بردی یکی از بدترین بازی های دوران NFL خود را در از دست دادن رکورد دارد

خبرهای روز جهان

دو بازیکن مسن لیگ NFL برای کسب برتری NFC South برای تیم های خود ، Tampa Bay Buccaneers و New Orleans Saints روبرو هستند.

و سپس بردی می رود و همه چیز را با پرتاب صفر تاچ داون و سه رهگیری خراب می کند.

آخرین باری که 43 ساله ثبت کرده است بسیاری از رهگیری ها در یک بازی به سال 2011 برمی گردد ، زمانی که او در بازی مقابل Buffalo Bills 4-4 بازی را انداخت.
برای یافتن یک بازی دیگر مانند بازی یکشنبه شب ، جایی که بردی سه رهگیری انجام داد اما تاچ داون صفر بود ، ما باید تا 2006 بازگردیم ، زمانی که او چهار مداخله را در برابر ایندیاناپولیس کلت انجام داد.

برای متن ، تهاجم تازه کار او Tristan Wirfs هفت ساله بود که آخرین بار بردی بازی ای با این سطح از شکست آماری انجام داد.

او یکشنبه بیشتر از آنچه در کل فصل منظم 2016 انجام داد ، رهگیری کرد.

نه تنها این ، بلکه امتیاز نهایی 38-3 بزرگترین حاشیه باختی بود که بردی در 21 سال فعالیت خود در لیگ ملی فوتبال تجربه کرده است.

روز خوبی در دفتر نبود.

بخوانید: NFL با نژادپرستی مقابله می کند ، اما آیا کوارترهای سیاه همچنان به شکل کلیشه ای ادامه می دهند؟

به نظر می رسد که از دست دادن این اندازه به اندازه کافی بد نباشد ، بریس ، همتای بردی ، چهار لمس و صفر رهگیری را ثبت کرد.

بردی با رکورد شغل حرفه ای 561 ، یک جلوتر از Brees ، وارد بازی شد. همتای وی اکنون با اختلاف سه امتیاز این رکورد را در اختیار دارد.

تسلط مقدسین چنین بود ، آنها بازی را با دفاع پشتیبان و جامیس وینستون ، استارتر پیشین Buccaneers به ​​میدان بستند.

این پیروزی بیانیه ای نه تنها در NFC جنوب بلکه در کل لیگ بود ، با این سوال که آیا Brees از بهترین دوران خود گذشته است یا خیر و آیا مقدسین می توانند فشار قابل توجه دیگری در Super Bowl ایجاد کنند.

مقدسین در این فصل Buccaneers را در New Orleans و Tampa Bay شکست داده اند و تبدیل به اولین تیمی شده اند که در طول فصل منظم تام بردی را از کار انداخته است.

سرمربی Bucs ، بروس آریانس از تیمش انتقاد کرد و بعد از بازی گفت: “این خیلی تکان دهنده بود. برای تماشای تمرین ما ، روشی که در طول هفته تمرین کردیم ، اعتماد به نفسی که داشتیم … باید برگردیم […] در آینه به عنوان مربیان ، بازیکنان ، همه نگاه کنید. “

Buccaneers تا شب گذشته در سه پیروزی پیروز شده بود.

بردی پس از بازی با خفاش مستقیم به سوالات پرداخت.

وی گفت: “این مربوط به بازی بهتر و اعدام است و همه ما باید کارهای خود را خیلی بهتر انجام دهیم.” “وقتی شما تیم های خوبی بازی می کنید ، حاشیه خطا کم است.

“آنها مدتها تیم بزرگی بوده اند. آنها بازیکنان خوبی دارند. اگر ما آنها را شکست دهیم باید خیلی بهتر از امشب بازی کنیم.”