بهترین شغل های آزاد در ایران با درآمد بالا

خبرهای روز جهان

 

در شرایط کنونی، داشتن دو شغل یا بیشتر برای به دست آوردن درآمد میلیونی عمده و پرداخت هزینه‌ها امری معمولی شده است. داشتن بیش از یک شغل، به دلایلی مانند پرداخت هزینه‌های آموزشی، کمک مالی به خانواده یا این که اطمینان از امنیت مالی، دیگر امری غیرعادی نیست. در حال حاضر ما با شرایط خویش هماهنگ شده‌ایم و تغییراتی که پیش می‌آید، فقط ما را شجاع‌تر می‌کند تا از حد وسط‌ بالاتر رویم.

شرط اول برد در تمامی شغل های ذیل تبلیغات و برخورد عالی و با احترام با خرید کننده است. برای سودآوری شدن هر کدام از شغل ها حداقل 1 سال زمان مورد نیاز است. گاهی به جهت یک شغل بیش از 12 ماه شکیبایی نیاز است تا حرفه مورد نظر به سود دهی برسد. کلیه مبلغ ها و ارقام ذیل متوسط درامد و سرمایه یک شغل در یک شهر متوسط است. همیشه تلاش نمایید قیمت های شما 5% تا 10% کمتر از سایر حریف های شما باشد.

شغل آزاد پردرآمد

فراوریی پوشاک :

حضوری 

میزان دشواری کار: متوسط 

مقطع درآمد: 1 تا 3 میلیون تومان طی سه ماه اولیه – 2 تا 5 میلیون تومان طی سه ماه دوم – 4 تا 10 میلیون تومان پس از شش ماه اولیه 

شرحراه اندازی فراوریی پوشاک با توجه به احتیاج جامعه و فصل، می تواند به سود خوبی رسیده و به یک کارآفرینی نیز تبدیل شود.

نقاشی ساختمان :

حضوری 

میزان دشواری کارسخت 

درآمد: شناور از صفر تا 15 میلیون تومان (بستگی به تعداد دریافت کار)

شرحنقاشی ساختمان و استادکاری در همین حوزه، فوق العاده پولساز خواهد بود. البته این بستگی به نرخ حقوق و دستمزد شما (وابسته به مقدار مهارت) و تعداد قبول پروژه در ماه خواهد داشت.

پرورش شترمرغ :

حضوری 

مقدار سختی کار: طاقت فرسا 

درآمد: 3 تا 20 میلیون تومان و بیشتر (بستگی به حجم کار دارد)

شرحبا توجه به میل و گرایش ایجاد شده در جامعه به جهت مصرف گوشت شترمرغ و رواج پخت اشکال طعام با گوشت شترمرغ ، رشد شترمرغ به درآمدزایی قابل توجهی می انجامد.

پرورش قارچ :

حضوری 

دشواری کار: متوسط 

درآمد: 2 تا 4 میلیون تومان و بیشتر 

شرح: از بهترین شغل آزاد در ایران، پرورش قارچ است که جذاب و پردرآمد هست و می تواند در قالب میانگین یا در صورت یک مرکز عظیم، دنبال شود.

تعمیرکاری ماشین :

حضوری 

مقدار سختی کارمیانگین 

بازه درآمد: 3 تا 5 میلیون تومان

شرح: تعمیرکار خودرو، همواره رونق داشته و در تمام فصول سال، ماشین ها احتیاج به تعمیر و رسیدگی پیدا خواهند کرد. اما برای شروع همین شغل آزاد، به داشتن علم آن و مهارت کافی احتیاج خواهید داشت.

تعمیرکاری موتورسیکلت :

حضوری 

مقدار دشواری کارمیانگین 

بازه درآمد: 2 تا 3 میلیون تومان

شرح: تعمیرکاری موتورسیکلت هم درست به مانند تعمیرکاری خودرو، بازدهی داشته و تنها درآمد آن در مدت زمان قیمتی کمتری قرار می گیرد.

صافکاری ماشین :

حضوری 

مقدار سختی کار: میانگین 

برهه درآمد: 3 تا 5 میلیون تومان

شرح: صافکاری اتومبیل هم از مشاغل وابسته به ماشین هست که با توجه به مهارت فرد، درآمد فوق العاده ای خواهد داشت.

راه‌اندازی فست فود :

حضوری 

میزان سختی کارمتوسط تا مشقت بار 

بازه درآمد: 2 تا 4 میلیون تومان در سه ماه نخستین- 3 تا 5 میلیون تومان در سه ماه دوم – بیش از 5 میلیون تومان پس از شش ماه نخستین 

شرح: راه اندازی فست فود، احتیاج به سرمایه اول 50 میلیون تومان به بالا است و در شکل پیروزیت، به سودآوری دوچندان خوبی باعث خواهد شد.

مترجم فریلنسر:

دورکاری 

مقدار سختی کارمتوسط 

مقطع درآمد: 1 تا 6 میلیون تومان (بستگی به تعداد پروژه دریافتی در ماه دارد.)

شرح: مترجمی شغلی مشترک دربین آقایان و بانوان هست که با توجه به میزان کار و قبول پروژه در ماه، می تواند درآمد شناور و اما قابل توجهی داشته باشد. خاصیت دورکار بودن همین گونه شغل، از خصوصیت های مثبت آن است.

سرویس حمل و نقل:

حضوری 

مقدار سختی کار:  متوسط تا سخت 

درآمد: 3 تا 10 میلیون تومان

شرح سرویس حمل و نقل می تواند شامل سرویس مدارس، حمل و نقل بین شهری، باربری، اثاث کشی و … باشد.