بهترین سشوار برای مصارف خانگی و سالنی.

خبرهای روز جهان

سشوارهای ارزان قیمت به سختی پیدا می شوند، اما این یکی در گروه برتر است. سشوار خانگی فیلیپس از موتور DC استفاده می کند، کوچک است، سرعت و توان خروجی پایینی دارد و نسبت به مدل های AC می تواند برای مدت زمان کوتاه تری کار کند. سشوار سالنی مک استایلر محصول علاوه بر اینکه برای مصارف خانگی بسیار مناسب است، از استفاده مکرر از سشوار نیز جلوگیری می کند. علاوه بر این، دارای متمرکز کننده هایی است که موها را صاف می کند. سشوار ساخت برند سایونا بوده و قدرت پرتاب باد بسیار بالایی دارد که به لطف موتور AC آن می باشد. این محصول نیز در دسته سشوارهای حرفه ای قرار می گیرد.

سشوارهای با وات بالا برای موهای ضخیم بهتر هستند زیرا اجازه می دهند هوا سریعتر حرکت کند و زمان خشک شدن (و آسیب گرما) را کاهش می دهد. موج به موج مو (فرهای 2A – 3C): پخش کننده برای توزیع یکنواخت گرما و تقویت حالت طبیعی شما بسیار مهم است. اگر قرار نیست مستقیماً خشک شود، ممکن است به آنقدر نیرو نیاز نداشته باشید. اگر سرعت را کم کنید فر یا موج نمی افتد. بهترین سشوارها برای موهای آفرو (سشوارهای 4A-4C) باید دارای تنظیم دمای متغیر بوده و از یون ها برای جلوگیری از آسیب و شکستگی مو استفاده کنند.

هنگام مسواک زدن می توان از برس گرد مک استایلر به عنوان سشوار نیز استفاده کرد. یعنی مسواک زدن و سشوار کشی را می توان همزمان انجام داد. این عامل کیفیت آرایش و برس زدن موها را افزایش می دهد و باعث صرفه جویی در زمان می شود. سشوار 1200 وات برای این نوع سشوار مناسب است. از این وسیله می توانید در منزل یا حتی روی صندلی آرایشگاه استفاده کنید. همچنین یک سری دستگاه های اضافی در سایز کوچکتر برای بهبود عملکرد این دستگاه در نظر گرفته شده است.

این سری از نازل ها پس از نصب سفت می شوند. وزن خوبی هم دارد. همچنین به دلیل شکل کشیده، جریان باد موثرتری دارد. به نظر من بهترین است. تهیه و استفاده از آن به خواست خدا خواهد بود. اینو چند روز پیش گرفتم البته از بازار همه چی عالیه طرح و کیفیت و حرارت و سرعت باد جعبه محصول هم کاملا حرفه ای بودنش رو نشون میده هر قسمت سشوار داخل پلاستیکه که پیشنهاد میکنم بخرید واقعا عالیه تولید ION نسبت به برندهای دیگر برتری دارد و نمی توان آن را با آنها مقایسه کرد

توانسته است با تولید محصولات باکیفیت جایگاه ممتازی در بین کاربران به دست آورد که Surfer را به یک برند جدید و پیشرو تبدیل کرده است. سشوار Surker's DW-7281 یک سشوار بسیار زیبا و فوق العاده کارآمد با موتور قدرتمند DC با توان 2200 وات می باشد. این سشوار به کاربران این امکان را می دهد تا با در نظر گرفتن نوع موی خود، ایمن ترین سرعت و دما را انتخاب کنند. در حین استفاده از دستگاه، موهای شما در اثر ویژگی های منحصر به فرد آن دچار خشکی شدید یا آسیب نمی شوند.

برخی از مدل‌های سشوار به دلیل سر و صدای کمتری که دارند باید هزینه بیشتری نسبت به بقیه داشته باشند. با استفاده از سشوار باکیفیت می توانید زیبایی موهای خود را افزایش دهید و از آسیب دیدن آن جلوگیری کنید. وقتی صحبت از ساخت مدل‌های مختلف سشوار می‌شود، یکی از تفاوت‌های اصلی، قدرت موتور و وات آن است. هر چه وات بیشتر و حرارت سشوار کمتر باشد بهتر است. گرما به موها آسیب می رساند و هیچ تاثیر خوبی روی آن ندارد. سشوارها را می توان به سه نوع دسته بندی کرد: مدل های خانگی، مدل های نیمه حرفه ای و مدل های حرفه ای.

با استفاده از سری های کنسانتره و پخش کننده به راحتی می توانید موهای خود را صاف یا حجم دهید. این یک سشوار حرفه ای ساخته شده توسط برند Rozetti برای آرایشگران و کارگران سالن است. همچنین یک سشوار ایده آل برای استفاده در خانه است. عمر موتور این سشوار 10000 ساعت است که آن را به یکی از بادوام ترین موتورهای موجود تبدیل می کند. به لطف فناوری منحصر به فرد این سشوار، مدل مو برای مدت طولانی تری حفظ می شود. Cool shot دکمه ای روی بدنه است که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده کنید.

بنابراین در حین خرید، به دنبال سشوار با وزن حدود یک پوند یا حدود 450 گرم باشید. زمانی که سشوار دارای دکمه هوای سرد نیز باشد، با فشار دادن این دکمه، جریانی از هوای خنک به موهای تازه خشک شده دمیده می شود. کار مهر و موم کردن کوتیکول موهای شما کمک می کند تا در تمام طول روز براق به نظر برسند. کسانی که موهای نازک دارند باید از ویژگی تنظیم دما استفاده کنند. تنظیم دمای بالاتر در صبح زمان خشک شدن سریع مو را کاهش می دهد.