بنای یادبود واشنگتن بالتیمور با سیستم نور جدید LED – CBS بالتیمور می درخشد

خبرهای روز جهان

بالتیمور (WJZ) – اگر بنای یادبودی در شهر روشن شود و کسی در اطراف نباشد تا آن را ببیند ، آیا هنوز آنرا می درخشد؟

مایکل اویتس ، از مشارکت مرکز شهر بالتیمور ، گفت: “به طور معمول ما آماده خواهیم بود که 15000 نفر بیایند و این پارک ها را با دهکده تعطیلات پر کنند و امسال ما اجازه هیچ یک از این کارها را نداریم.”

نگاهی به پشت صحنه 49 مین سالانه روشنایی بنای یادبود در بنای یادبود واشنگتن در بالتیمور. این رویداد عملا به دلیل COVID-19 برگزار شد.

اما عدم سرگرمی به معنای پایان یافتن یک سنت 49 ساله نیست.

اویتس گفت: “در سالی كه بسیاری از امور دیگر مختل شده است ، از نظر عاطفی احساس مهم است كه این رویداد اتفاق بیفتد.”

WJZ Holiday Spectacular: چهل و نهمین سالانه نورپردازی بنای یادبود واشنگتن در بالتیمور

بنابراین در یک بامداد بامداد نوامبر ، خدمه ای کار کردند که بنای یادبود واشنگتن را با 8،400 LED رشته می کنند.

اویتس گفت: “چراغ ها قبلاً از یک تن انرژی استفاده می کردند و اکنون LED بسیار کارآمد هستند.” “بنابراین ما لامپ های بیشتری داریم که به شدت می سوزند و آنها انرژی کمتری نسبت به تلفن همراه شما مصرف می کنند.”

در حالی که مشارکت مرکز بالتیمور مالک این چراغ ها است ، محافظت از محل Mount Vernon Place مسئولیت قرار دادن آنها را بر عهده دارد ، روشی که هنگام بازسازی بنای یادبود مورد بازنگری قرار گرفت.

عکس ها: روشنایی تعطیلات بنای یادبود واشنگتن؛ WJZ Holiday Spectacular

لنس همفریس ، از محافظت از مکان Mount Vernon ، گفت: “ما مشاهده کرده بودیم که تلاش های قبلی برای روشنایی آسیب زیادی به این بنای تاریخی وارد کرده است.” “از آنجا که می دانستیم این یک سنت مهم است و هر سال ادامه خواهد داشت ، ما یک سیستم الکتریکی کاملا جدید و همچنین یک سیستم ساختاری برای آویزان کردن چراغ ها طراحی کردیم.”

یک سیستم پیست که چراغها به آن متصل شده اند اکنون با نصب شدن برق در زیر ، به بنای یادبود بست می شود و نیازی به پیچ و مهره نیست.

نگاهی به پشت صحنه 49 مین سالانه روشنایی بنای یادبود در بنای یادبود واشنگتن در بالتیمور. این رویداد عملا به دلیل COVID-19 برگزار شد.

نمایش باید ادامه داشته باشد: ماهها برنامه ریزی منجر به روشنایی تعطیلات مجازی در کویت برای بنای یادبود واشنگتن در بالتیمور می شود

همفریس گفت: “انجام کار ساده ، ایمن و از نوع کارآمد است.”

روند آویزان کردن چراغ ها برای افراد ضعف قلب نیست. دو مرد از هر 227 پله ای به بالای بنای یادبود بالا می روند ، یک طناب را پایین می کشند – که به یک چراغ متصل است – و سپس آنها را به عقب منتقل می کنند.

بنابراین اگر برای دیدن آن در آنجا نباشید باز هم می درخشد؟ بعضی ها می گویند امسال ، تابش آن از همیشه بیشتر است.