بشنو بشنو کارگر 96 ساله نظرسنجی همچنان به روش منحصر به فرد روز انتخابات را روشن می کند

خبرهای روز جهان

WHEATFIELD TOWNSHIP، Mich. (WILX) – اگر سه شنبه بعد از اولین دوشنبه ماه نوامبر ساعت 7 صبح از نزدیک بشنوید ، ممکن است فقط بشنوید که ویولت لنتز می گوید: “بشنو! بشنو اکنون رأی گیری ها باز است! “

لنتز ، 96 ساله ، گریه معروف خود را انجام داده است.

“بشنو! بشنو اکنون رأی گیری ها باز است! “

او احتمالاً نیازی به تمرین ندارد. او یک کارگر نظرسنجی است و بیش از 70 سال است که در شهر Wheatfield به همین روش نظرسنجی می کند.

لنتز هرگز برای هیچ اداره عمومی نامزد نشده است ، اما او یک نام خانوادگی در شهرستان است.

لنتز می گوید: “این یک منطقه روستایی است و همه مردم بسیار دوستانه هستند و آنها همه را می شناسند.”

کمی بیش از هفت مایل از هر دو ماسون و هولت ، شهر مناسب Wheatfield واقع شده است. جمعیت آن حدود 1600 نفر است.

لنتز می داند که همه او را در Wheatfield می شناسند.

دانیس کاپ ، دبیر کارخانه Wheatfield Township هفتمین دفتری است که با لنتز کار کرده است. او وقتی از لنتس صحبت می کند از طریق ماسک خود لبخند می زند. تقریباً همه این کار را می کنند.

کاپ می گوید: “مردم فقط برای دیدن او در روز انتخابات وارد می شوند.”

لنتز غذای پاتلوک را که با هر کس که دفتردار شهر است برگزار می کند دوست دارد. او دوست دارد ظرف گرم را بیاورد ، چیزی که می تواند در ظروف سفالی اش درست کند.

او کارهایی فراتر از نظارت بر انتخابات و امور خلبان است. او یک کشاورز مغرور و یک بازیکن جدی نیز هست.

هنگامی که اخبار 10 برای اولین بار به این لنز با لنتز تماس گرفت ، او با مهربانی به ما گفت بعداً تماس بگیریم ، زیرا او در لیگ بولینگ خود بود و نوبت او بود.

او با افتخار می گوید: “من قبلاً به طور متوسط ​​168 نفر داشتم.” او اخیراً به یک توپ بولینگ سبکتر روی آورده است اما همچنان هر هفته دو بار کاسه می خورد.

بنفشه یک افسانه در شهرستان است. این که او در انتخابات نیز شیرینی می دهد احتمالاً به اعتبار او لطمه نمی زند.

لنتز با خنده می گوید: “فکر می کنم بعضی از آنها فقط برای آب نبات می آیند.”

کاپ می گوید: “برای بسیاری از مردم این منطقه ، روز انتخابات به همان اندازه که یک رویداد مدنی است ، یک رویداد اجتماعی است.” “هنگامی که مردم برای رای دادن می آیند ، دیدن بنفش به همان اندازه که دیگران وظیفه خود را برای رای دادن و حق رأی خود را انجام می دهند ، بسیار بیشتر است.”

منابع موثق می گویند که لنتز روز سه شنبه در بازی بود. او تماس را كه مردم را برای رأی دادن به سالن شهرستانی می آورد ، نادیده گرفت.

“من تماشا می کنم تا مطمئن شوم ساعت 7:00 است ، و سپس درها را فشار می دهم و باز می کنم ،” بشنو! بشنو اکنون رأی گیری ها باز است! “

حق چاپ 2020 WILX. کلیه حقوق محفوظ است