برف کافی برای شروع فصل حرکت برفی کافی نیست

خبرهای روز جهان

بسیاری از مردم برای ورزش های زمستانی هیجان زده هستند ، اما هنوز منتظر آمدن برف هستند.

امروز شروع رسمی فصل موقت برف است ، اما در شهر وب به سختی هیچ برفی در مسیرهای پیاده روی وجود ندارد. آقای مایک کشاورز ، مدیر گردشگری شهر وب ، می گوید “رسماً امروز باز هستیم. روز بعد از پایان فصل شکار ، ما باز هستیم. شرایط اجازه می دهد ، و همانطور که می بینید هیچ شرایطی وجود ندارد.”

اما آقای کشاورز می گوید مردم انتظار دارند در ابتدای فصل برف روبی و اسکی شرایط به بهترین شکل نباشد. آقای کشاورز می گوید: “این شروع فصل است. آنها می دانند که در حالت عادی عالی نیست. ما آرزوی چیزهای بیشتری را داریم که اکنون داریم ، اما تعجب آور نیست. روشی که زمستان ها می گذراند ، شروع آهسته بسیار معمولی است.”

با این حال ، حتی با کمبود برف عمیق در کشور شمالی ، تجارت واقعاً خوب پیش می رود. آقای کشاورز می گوید: “ما در حال حاضر تعداد زیادی از برفروشان را داشته ایم. آنها وسایل خود را وارد می کنند ، آنها هر آخر هفته با تریلر نشان می دهند و در واقع تجارت زیادی در شهر انجام می دهند.”

در اینجا مقدار فعلی بارش برف که اکنون روی زمین است وجود دارد. در کشور شمالی ، تقریباً اثری از بارش برف 2 “و در بالاترین ارتفاعات حدود 2-4” وجود دارد. در همین زمان یک سال پیش ، برف بسیار بیشتری روی زمین بود. در حدود 10-12 “و تا 12-14” در بالاترین ارتفاعات. این در حال حاضر 10 “بیشتر است.

بسیاری از شما باید صبر کنید تا به ماشین های برفی برخورد کنید ، اما پیست های اسکی در حال حاضر بازی عادلانه ای هستند.