اکنون NYPD به مردم اجازه می دهد تا در رزرو عکس از پوشش مذهبی استفاده کنند

خبرهای روز جهان

تغییر سیاست ناشی از دو دادخواست جداگانه است که در سال 2018 علیه NYPD تشکیل شده است که در آن چهار زن مسلمان ادعا کردند که آزادی مدنی آنها نقض شده است زیرا آنها توسط افسران ، برخی در مقابل افسران مرد ، مجبور به گرفتن حجاب برای عکسهای رزرو خود شده اند.

لیلا ابراهیم ، یکی از زنانی که این شکایت را به همراه داشت ، در سال 2018 دستگیر شد و از او خواسته شد که حجاب خود را برای عکس رزرو از بین ببرد ، اما ابراهیم ، که به زبان انگلیسی محدود صحبت می کند ، گفت که او سعی کرد توضیح دهد که به دلیل محدودیت های مذهبی نمی تواند .

ابراهیم به سی.ان.ان گفت که او درخواست مترجم را رد کرده است زیرا این کار را غیرضروری می دانند ، و سپس یک افسر به زور حجاب او را درآورد و عکس او را در یک اتاق عمومی پر از مرد گرفت.

ابراهیم که از طریق یک مترجم صحبت می کرد ، به CNN گفت که او احساس تحقیر و ناامیدی می کند.

وی گفت: “(حجاب) بخشی از هویت کسی است.” “بدون آن ، بخشی از پوست و بدنم را از دست می دهم.”

ابراهیم گفت که او امیدوار است که سیاست جدید این بخش به این معنی باشد که NYPD به حق مردم در اعتقادات مذهبی خود احترام بگذارد و آنها را زیر پا نگذارد و آنها را تحت فشار قرار ندهد.

تغییر به عنوان “مرحله معنی دار” مشاهده می شود

NYPD در هنگام جستجو برای هرگونه سلاح و قاچاق ، هنوز این پوششهای مذهبی را به طور موقت از بین می برد. این حذف و جستجو توسط یک افسر از همان جنسیت در یک منطقه خصوصی انجام می شود.

برای عکس رزرو ، می توان لباس سر مذهبی را پوشاند مگر اینکه سو reasonable ظن معقولی در رابطه با دستگیرشدن از ویژگی بازرسی وجود داشته باشد که کاملاً قابل مشاهده نیست ، مانند رنگ مو یا علائم تولد.

NYPD سیاست تغییر می دهد ، به افسران اجازه می دهد تا عمامه بپوشند

بازرسان سوفیا میسون سخنگوی NYPD به سی ان ان گفت: در صورت وجود سو susp ظن منطقی در هنگام وقوع جرم در خارج از محل زندگی آنها ، فرد ممکن است ملزم به پوشاندن پوشش سر هنگام عکس باشد.

میسون گفت ، این عکس های کشف نشده توسط یک افسر همان جنسیت به صورت خصوصی گرفته می شود.

آژانس های دولتی در نیویورک و جاهای دیگر به طور کلی به مردم اجازه می دهند تا از پوشش مذهبی عکس ها استفاده کنند. به عنوان مثال ، ممکن است در عکس گذرنامه ایالات متحده از حجاب استفاده شود و طبق ACLU ، اکثر ایالت ها مجاز به استثنائات مذهبی برای پوشیدن سر در عکس های گواهینامه رانندگی هستند.
استثنائات مذهبی برای رزرو عکس معمولاً کمتر است. در ماه ژوئن ، یک زن 18 ساله مسلمان که در اعتراضات Black Lives Matter Matter Matter دستگیر شد ، گفت که مجبور شده است روسری خود را برای عکس رزرو از بدنش جدا کند.

عفاف ناشر ، مدیر اجرایی بخش نیویورک شورای روابط اسلامی آمریکا – نیویورک ، گفت که این سازمان از تغییر NYPD استقبال می کند.

ناشر در بیانیه ای گفت: “برای زنان مسلمان باحجاب ، این یک مرحله معنادار است تا تشخیص دهند که آنها حتی در هنگام بازداشت توسط پلیس آزادی مذهبی خود را از دست نمی دهند.”

هنوز هم ، وی گفت ، سیاست جدید نباید به دو سال و نیم دادخواهی نیاز داشته باشد.

“تا زمانی که شاهد تغییر در NYPD باشیم که تمایل به اجرای اصلاحاتی را که به حقوق همه احترام می گذارد ، نشان می دهد ، هیچ جشن پیروزی وجود نخواهد داشت. در عوض ، سازمان هایی مانند CAIR-NY همچنان خواستار تغییر می شوند ، و زنان شجاع مانند کسانی که این قانون را آورده اند چالش همچنان الهام بخش آن خواهد بود. “

وکلای دادگستری می گویند ، سیاست جدید حقوق و نیازهای پلیس را متعادل می کند

وكلا در هر طرف اختلاف گفتند كه این سیاست به درستی حقوق دینی و مدنی را با نیازهای پلیس متعادل می كند.

پاتریشیا میلر ، رئیس بخش ویژه دعاوی فدرال بخش حقوقی NYC ، گفت که تغییر سیاست “اصلاح خوبی” برای NYPD است.

یک مقام NYPD تحت تحقیقات است که گزارش او را به پست های نژادپرستانه در صفحه پیام پلیس متصل می کند

میلر در بیانیه ای به سی.ان.ان گفت: “این احترام اداره به اعتقادات مذهبی راسخ با نیازهای قانونی اجرای قانون برای گرفتن عکس های دستگیری به دقت متعادل می کند ، و باید الگویی برای سایر ادارات پلیس در کشور باشد.”

اندرو ویلسون ، وکیل مدافع شاکیان جمیلا کلارک و آروا عزیز در یکی از این دو دادخواست ، در مصاحبه با CNN این تغییر سیاست را ستود.

ویلسون گفت: “این سیاست به رسمیت می شناسد كه درخواست از شخصی برای برداشتن پوشش مذهبی خود در حین بازداشت ، معادل درخواست از یك شخص سكولار است كه پیراهن یا شلوار خود را دربیاورد.” “این لباس هایی است که به دلیل احترام به یک عمل دینی و به عنوان ابراز حیا پوشیده شده است.”

وی ادامه داد: “من فکر می کنم این سیاست حداکثر به آن احترام می گذارد و در عین حال اطمینان حاصل می کند که اصلی ترین نگرانی های شهر برآورده شود.”

به عنوان بخشی از راهنمای جدید ، NYPD همچنین باید دادگاه های حوزه را برای تهیه فضای خصوصی برای جستجو یا عکاسی از بازداشت شدگان ، آموزش افسران در مورد راهنمایی جدید ، و ارائه اسناد سالیانه به مشاور شاکی به مدت سه سال در هر مورد که یک رئیس مذهبی دارد طبق توافق نامه تسویه حساب در 5 نوامبر ، پوشش برداشته می شود.

NYPD برای اولین بار یک زن سیاه پوست را به عنوان رئیس گشت خود خواهد داشت

این توافق مانع از این نمی شود که شاکیان دیگر مطالبات پولی علیه NYPD یا شهر داشته باشند. همچنین مشخص می کند که NYPD به همراه سایر افسران نامبرده در دادخواست “هرگونه مسئولیت” را انكار می كنند و بیشتر اینكه آنها عملیاتی را انجام داده اند كه در حال حاضر به موجب محرومیت افراد از حمایت های قانونی كه توسط قوانین فدرال و ایالت فراهم می شود ، انكار می كنند.

این توافق نامه نمایانگر روش دیگری است که NYPD سعی کرده است آن را با شهر متنوعی که در آن خدمت می کند تنظیم کند. به عنوان مثال ، در دسامبر 2016 ، NYPD اجازه داد تا افسران سیک به عنوان بخشی از لباس خود عمامه های کامل بپوشند.

جیمز اونیل ، کمیسیونر وقت NYPD در آن زمان گفت: “ما می خواهیم NYPD را تا حد ممکن متنوع کنیم ، و من فکر می کنم این کمک زیادی به ما خواهد کرد.”

NYPD بزرگترین اداره پلیس کشور و یکی از متنوع ترین آن است. بر اساس اطلاعات شهر ، از حدود 36000 افسر NYPD ، 47٪ سفیدپوست ، 29٪ اسپانیایی تبار ، 15٪ سیاه پوست و 9٪ آسیایی هستند. این اعداد و ارقام مشابه ترکیب جمعیتی شهر است: بر اساس داده های سرشماری ایالات متحده ، 43٪ سفیدپوست ، 29٪ اسپانیایی / لاتین ، 24٪ سیاه پوست و 14٪ آسیایی.