انتظار نمی رود که اجرای قانون به اجرای دستور ماسک الخارت کمک کند

خبرهای روز جهان

الخارت ، آمریكا — كلانتر شهرستان الخارت ، جف سیگل و افسر بهداشت و درمان شهرستان الخارت ، دکتر لیدیا مرتز گفتند كه انتظامات انتظامی هرگز كمك به اجرای مأموریت ماسك شهرستان نمی كردند. این حکم اجازه می دهد تا مشاغل در صورت عدم رعایت حداکثر 5000 دلار جریمه شوند.

سیگل گفت: “من فکر نمی کنم که یک دستورالعمل ، صدور جریمه برای مشاغل تجاری که در برخی از این دسته ها فاقد آن است ، بهترین راه برای انجام این کار است.”

مرتز می گوید که اجرای این قانون عمدتاً به عهده مسئولان بهداشت است.

“این واقعاً همیشه از طرف شهرها و شهرستان ها ، افسران اجرای کد یا بخش بهداشت است ، بازرسان مواد غذایی ما به هر حال در رستوران ها هستند.”

سیگل می گوید معاونان وی در شرایطی که تنش زیاد است ، در مورد پوشیدن نقاب وارد عمل می شوند و اختلافات را کاهش می دهند.

سیگل گفت: “ما مطمئناً به تلاش برای تخفیف یا كاهش آن وضعیت پاسخ خواهیم داد تا در نهایت به فعالیت مجرمانه واقعی یا قانونی مانند یك باتری یا یك رفتار بی نظم نرسیم.”

در حالی که سیگل و مرتتس نظرات مختلفی در مورد نحوه اعمال پوشیدن ماسک دارند ، هر دو توافق دارند که ساکنان الخارت باید مسئولیت شخصی خود را بپذیرند تا گسترش COVID در شهرستان را کند کنند.

سیگل گفت: “اگر مشاغل از شما می خواهد ماسك بزنید ، ماسك بزنید ، اما اگر می بینید شخصی ماسك ندارد ، وضعیت او را نمی دانید.”

مرتز گفت: “این کار سخت می گیرد ، و انجام کارهایی هم لازم است که ما عادت نداریم ماسک بزنیم و دستهایمان را فاصله بگیریم و بشویم خیلی بیشتر از حد معمول است.”