افسر پلیس خانواده خود را از آتش سوزی در خانه نجات می دهد

خبرهای روز جهان

آنتونی لوئی ، افسر پلیس در اوکلاهما ، این کابوس را پشت سر گذاشت.

جون وینترز ، رئیس پلیس سمینول به سی ان ان گفت ، لویی روز جمعه مشغول شیفت کاری در اداره پلیس سمینول بود که او و یک افسر دیگر به گزارش آتش سوزی در خانه لویی پاسخ دادند.

وینترز گفت ، دو پسر از لویی ، 7 و 14 ساله ، هنوز در آنجا بودند. لویی توانست فرزندان خود را نجات دهد ، اما در این روند به شدت سوخته شد.

دستور برادرانه سمینوئل برادرانه پلیس لژ 138 در صفحه فیس بوک خود گفت: “با ورود به محل اقامت وی ​​مجبور شد از طریق ایوان شعله ور شده عبور کند و با این کار دچار سوختگی جدی شده و از استنشاق دود آسیب دید.”

خوشبختانه ، بقیه خانواده لوئی آسیب ندیدند. وینترز گفت ، دو پسری که نجات داد آسیب ندیدند و فرزند سوم لوئی در خانه یکی دیگر از اعضای خانواده بود. همسرش ، لورینا لویی ، برای رفتن به محل کار خود تازه از خانه خارج شده بود.

لویی در بیمارستان باقی مانده و در آنجا تحت درمان جراحات وارده است.

در یک پست به روز شده ، لژ 138 دستورالعمل هایی را در مورد نحوه کمک مالی به خانواده که لباس و سایر وسایل خانه را در آتش از دست داد ، به اشتراک گذاشت.

وینترز گفت: “خانه کاملاً زمین سوخته نیست ، اما یک ضرر کامل است.” “در کل خانه دود و آب آسیب دیده است.”

ویترز به CNN گفت که علت آتش سوزی هنوز مشخص نیست ، اما دفتر آتش نشانی ایالت در حال تحقیق است. Seminole در حدود 60 مایلی غرب شهر اوکلاهما واقع شده است. بر اساس اعلامیه دفتر سرشماری ایالات متحده ، جمعیت این شهر 7،041 نفر است.

ویترز گفت که خانواده لوئی و کل اداره پلیس از حجم گسترده کمک ها و تماس هایی که دریافت کرده اند تحت تأثیر قرار گرفته اند.

ویتر گفت: “این بسیار طاقت فرساست.” “اما این دلگرم کننده است که بدانیم ، با میزان پشتیبانی که از ما شده است ، (خانواده اش) قادر به بهبودی خواهند بود. من می دانم که او مشتاقانه منتظر است که به کار خود برگردد و خوب است که بدانیم جامعه ما بازگشت.”

اداره پلیس در صفحه فیس بوک خود به روزرسانی های سلامت لوئی را به اشتراک گذاشته است.

این بخش در یک پست فیس بوکی نوشت: “ما بسیار سپاسگزاریم که افسر لوئی پس از عمل قهرمانانه خود خوب است. ما هرگز نمی دانیم وقتی مشغول کار هستیم به چه نوع تماس پاسخ خواهیم داد.”