اف‌بی‌آی می‌گوید، گارد ملی هوای تنسی به‌صورت آنلاین درخواست داد تا قاتل شود. این یک وب سایت جعلی بود و اکنون او با اتهاماتی روبرو است

خبرهای روز جهان



CNN

به گفته وزارت دادگستری، یک گارد ملی هوایی تنسی پس از درخواست برای قاتل شدن در یک وب سایت جعلی “rent-a-hitman” با اتهاماتی روبرو است.

جوزیا ارنستو گارسیا، 21 ساله، روز پنجشنبه پس از ارسال یک درخواست استخدام به وب‌سایت rentahitman.com، که یک سایت تقلید آمیز است که شامل «توصیه‌نامه‌ها» از مشتریان قاتل ظاهراً راضی است، متهم شد.

وزارت دادگستری در یک بیانیه خبری گفت که این وب سایت در ابتدا در سال 2005 برای “تبلیغ یک شرکت راه اندازی امنیت سایبری” ایجاد شد. “شرکت شکست خورد و در طول یک دهه بعد سوالات زیادی در مورد خدمات قتل در ازای اجاره دریافت کرد.”

گارسیا در فوریه اعلام کرد که “تجربه نظامی و تخصص تفنگ” دارد و بر اساس شکایت کیفری که روز پنجشنبه ارائه شد، “شرح شغلی عمیق” را درخواست کرد.

گارسیا این درخواست اولیه را پیگیری کرد و سایر مدارک شناسایی و رزومه ای را ارائه کرد که نشان می داد او یک تیرانداز متخصص بوده و از ژوئیه 2021 در گارد ملی هوایی مشغول به کار است. رزومه همچنین نشان می دهد که گارسیا ملقب به “درو” است که از آن به دست آمده است. وزارت دادگستری در بیانیه خبری گفت: تجربه نظامی و تیراندازی او.

گارسیا چند روز بعد ایمیل دیگری ارسال کرد، او گفت که پس از ارسال رزومه، بر اساس شکایت، پاسخی دریافت نکرده است.

به گفته بازرسان، گارسیا در ایمیل نوشت: «چرا من این شغل را می‌خواهم* من به دنبال شغلی هستم که درآمد خوبی داشته باشد، مربوط به تجربه نظامی من (تیراندازی و کشتن هدف مشخص شده) تا بتوانم از فرزندم در راه حمایت کنم. چه بگویم، من از انجام کاری که انجام می‌دهم لذت می‌برم، بنابراین اگر شغلی مشابه آن پیدا کردم (مثلاً این شغل) مرا به عنوان مربی قرار دهید!»

پس از اینکه گارسیا ایمیل‌های بعدی بیشتری ارسال کرد، صاحب وب‌سایت – به دستور FBI – با ایمیلی پاسخ داد: «جوشیا، یک هماهنگ‌کننده میدانی در آینده نزدیک با شما تماس خواهد گرفت. زمانی که آنها آماده شدند پیامی دریافت خواهید کرد. بر اساس این شکایت، زمان بندی بر اساس نیاز مشتری است.

در 5 آوریل، یک مامور مخفی FBI برای یک مصاحبه تلفنی با گارسیا تماس گرفت و در طی آن او پرسید: “چه زود می توانم شروع کنم؟” و “پرداخت ها چگونه به نظر می رسند؟” با توجه به شکایت

مامور مخفی از گارسیا پرسید که آیا با گرفتن انگشتان یا گوش ها به عنوان جایزه یا انجام شکنجه به درخواست مشتری راحت است یا خیر.

بر اساس این شکایت، گارسیا گفت: “اگر این امکان وجود داشته باشد و در توانم باشد، من بیش از حد توانایی هستم.”

در این شکایت، در یک ملاقات حضوری با مامور مخفی در روز چهارشنبه، گارسیا “یک بسته هدف” شامل عکس‌ها و شرحی از نام، وزن، سن، قد، آدرس و اطلاعات یک هدف خیالی ارائه شد. گفت.

در این شکایت گفته شد که هدف به گارسیا شوهر مشتری است که به او بدرفتاری کرده است و مشتری 5000 دلار برای این کار با پیش پرداخت 2500 دلار پرداخت کرده است.

بر اساس بیانیه وزارت دادگستری، گارسیا پس از موافقت با شرایط ترتیب قتل، از مامور درخواست کرد که آیا نیاز به ارائه عکسی از جسد دارد یا خیر. گارسیا سپس توسط ماموران FBI دستگیر شد، که در بازرسی بعدی از خانه او، یک تفنگ به سبک AR پیدا کردند.

گارسیا متهم به استفاده از تسهیلات بازرگانی بین ایالتی در ارتکاب قتل برای اجاره است. وزارت دادگستری گفته است که در صورت محکومیت وی تا 10 سال زندان خواهد داشت.

CNN نتوانسته است با وکیل گارسیا برای اظهار نظر تماس بگیرد. گارسیا قرار است بعدازظهر سه شنبه در دادگاه حاضر شود.

CNN برای اظهار نظر با گارد ملی هوایی تماس گرفته است.