اتحادیه آتش نشانان KCK پس از تعطیلی ایستگاه ، ساختمان شهرداری را از بین برد

خبرهای روز جهان

کانزاس سیتی ، کان. – اتحادیه آتش نشانان کانزاس سیتی ، کانزاس روز جمعه در اعتراض به تظاهرات اعتراض آمیز در مقابل تالار شهر KCK ، پس از بیان اینکه آنها چندین مسئله را برای مدیریت و دولت یکپارچه مطرح کرده اند ، هیچ پاسخی ندادند.

در این اعتراض ، فصل 31 انجمن بین المللی آتش نشانان خانگی محلی Local Local United Workers Local 31 پیوست.

این دو گروه به تعطیلی ایستگاه 15 در منطقه فیرفکس اعتراض دارند که در تابستان بسته شد.

گروه ها گفتند که این بسته شدن منجر به زمان پاسخ طولانی تر در هنگام آتش سوزی یا اضطراری می شود.

جی جی سیما ، رئیس اتحادیه محلی آتش نشانان 64 گفت: “اینها مسائل جدی ایمنی و ایمنی آتش نشانی ، مسائل ایمنی عمومی است ، بنابراین ما در اینجا هستیم تا به آن آگاهی دهیم و امیدواریم برخی از این شرایط را حل کنیم.”

هیأت کمسیون دولت یکپارچه به تعطیلی ایستگاه 15 در تابستان رأی داد و در ماه جولای آن شرکت به ایستگاه آتش نشانی جدید در پایپر منتقل شد.

این منطقه صنعتی Fairfax بدون ایستگاه آتش نشانی را ترک می کند. نزدیکترین ایستگاه بعدی ایستگاهی است که در 910 Quindaro Blvd در کانزاس سیتی ، کانزاس واقع شده است.

سیما گفت: “Fairfax یک منطقه بزرگ و صنعتی است.” “10 تا 15000 نفر هر روز برای کار در آنجا می روند. این منطقه به دلیل نوع صنعت در آنجا بسیار بی ثبات است.”

سیما گفت که زمان پاسخ اضطراری آنها قرار است چهار دقیقه باشد اما او می تواند چندین بار فکر کند که زمان پاسخ بیش از چهار دقیقه است.

کلارنس براون رئیس UAW Local 31 است. او می گوید که بسته شدن ایستگاه بر اعضای وی نیز تأثیر گذاشته است.

براون گفت: “آنها می گویند هی ، این دلار و حس است و از نظر منطقی این و از نظر منطقی آن است ، اما آیا می توانی یک دلار را روی یک زندگی بگذاری حتی اگر فقط یک زندگی را نجات دادی؟

دولت واحد در واکنش به اعتراض روز جمعه بیانیه ای صادر کرد.

بخشی از آن خوانده شد ، در ژوئیه سال 2020 ، کمیسیون دولت یکپارچه رأی داد که یک شرکت آتش نشانی از Fairfax به ایستگاه جدید Piper منتقل شود ، که اکنون بیش از 2000 بام جدید را سرویس می دهد. کمیسیون متعهد شد تا داده های زمان پاسخ را کنترل کند تا تعیین کند آیا نیاز به تنظیمات اضافی قلمرو سرویس وجود دارد. “

سیما گفت که افتتاح ایستگاه جدید در پایپر مورد نیاز است ، اما اکنون آنها در قسمت غربی شهرستان با کمبود نردبان روبرو هستند.

وی گفت در صورت خطرناک بودن آتش سوزی باید منتظر نردبان سایر خدمه دورتر باشید.

دولت واحد گفت که آنها از کمبود تجهیزات بی اطلاع هستند.

سیما گفت: “ما سعی کرده ایم به بهترین وجه ممکن آنها را مورد خطاب قرار دهیم و نتیجه ای نگرفتیم.” “بنابراین ما احساس کردیم مردم حق دارند ، آنها شایسته این هستند که بدانند چه خبر است.”

سازمان آتش نشانی بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.