آیا تولید محتوا باید در داخل انجام شود یا برون سپاری؟

خبرهای روز جهان

اپراتور تور Northstar Travel یک لوک بوک تعاملی برای ارائه مقصد Los Cabos تولید کرده است و یک فرم درخواست و تماس را در پایان ارائه کرده است. در نقطه نهایی سفر، مطالب به شما امداد می نماید تا به آنها نشان بدهید که چه راه و روش حلی را برای حل اختلال خود گزینش کنند. بدین ترتیب تعاملی نمودن آنان راهی به جهت دیدنی خیس و قابل درک تر نمودن مطالب است. فرض کنید شما دو نفر دارید که بر تمام موادتشکیل دهنده گرافیکی محتوای شما چک می‌کنند، اما یکی از آن ها عکس‌ها را می‌گیرد و منابع گرافیکی را تهیه می‌کند، در حالی که دیگری بر پایه دستورالعمل‌های برند شما ویرایش می‌کند. به مقام محتوا در سفر خرید، تعامل اجتماعی، تولید ازدحام مرتبط، سرگرم کردن اشخاص و هر چیز دیگری که می توانید بیابید نگاه کنید. آیا به آنان یاری می نماید تا به سطح بعدی در سفر خرید بروند؟ به همین ترتیب، شما همینطور می توانید دیتاها مربوط به آن مصرف کننده را عده آوری کنید تا مشخص و معلوم نمایید که در چه سطح ای از هجرت هستند. هدف نه تنها سرگرمی بلکه عمدتاً امداد به خریدار در سفر است. افزودن تعامل به این صفحات می تواند به ارتقا عشق بازدیدکنندگان یاری کند و آنان را متقاعد کند که اطلاعات تماس خویش را برای تبدیل شدن به یک سرنخ شکاف کنند. در ابتدای سفر، یک پرسشنامه می تواند به شناسایی نیازهای آن ها یاری کند. می‌توانید مهم بخش‌های فروش و خدمات مشتریان خود همکاری نمایید تا سؤالات، نظرات و نگرانی‌های مرسوم مشتریان بالقوه و فعلی را مجموعه مستند کنید. خطوط متعددی از فعالیت وجود ندارد که به شما چنین آزادی بدهد. در اینجا می توانید مثال ای از Salesforce را مشاهده کنید که یک مکتوب الکترونیکی را به کاغذ ای دیدنی و مالامال از انیمیشن تبدیل کرده است. می توانید متن را حیاتی فیلم ها، تصاویر، گرافیک ها و انیمیشن ها برای دیدن ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید ترکیب کنید. در تحت مثال ای از ورقه فرود DHL اساسی محتوای بصری و پویا را مشاهده می کنید که تجربه را دیدنی تر می کند. یک ایده خوب همین میباشد که بزرگترین هدف خویش را بر روی یادداشت های پس از آن بنویسید و آنگاه آنان را در هر جایی – در دفتر کار، در حمام، در اتاق انتظار و غیره نگه دارید. هرچه اکثر اهداف خود را روی برگه ببینید، احتمال به وقوع پیوستن آنان بیشتر می شود. هر واژه و کلمه ای را که فکر می نمایید به جهت مدتی علامت گذاری کنید.