آموزش سئو – بهترین آموزش کامل سئو حرفه ای سایت [2021] – آکادمی 98

خبرهای روز جهان

مثلا در مقاله بالا seo tips، کلمه کلیدی مقاله مورد نظر است و همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید این کلمه عینا در تگ عنوان به کار رفته است. کلمات کلیدی LSI: زمانی که شروع به تایپ موردی در گوگل می کنید، مجموعی از پیشنهادات جستجو برای شما نمایش داده می شود و در پایین هر صفحه جستجو گوگل عباراتی تحت عنوان Searches related to وجود دارد، به این مجموعه پیشنهادات کلمات کلیدی LSI می گویند. زیرا ممکن است شما حین نوشتن محتوا نیاز به استفاده تعداد بیشتری از کلمات کلیدی داشته باشید و این کاملا طبیعی است ولی اگر به صورت عمدی کلمه کلیدی را در متن تکرار کنید، باعث می شود آسیب های جبران ناپذیری به سایت خود وارد کنید. البته این کار کاملا فنی و تخصصی است. این ارقام حاکی از آن است که موتور های جستجو می توانند باعث رشد کسب و کار و فعالیت های شما می شوند. به همین دلیل مهم است که در محتوا، از کلمات کلیدی هدف خود استفاده کنید. بنابراین هدف شما باید ایجاد یک تجربه خوب چه برای کاربر و چه برای ربات باشد. کلمات کلیدی که کاربران جستجو می کنند اغلب برای صاحبان وب سایت و متخصصان سئو مشخص است و ابزارهای مختلفی این امکان را به ما می دهند تا این کلمات را پیدا کنیم اما این که چگونه از این اطلاعات در جهت بهبود سئو وب سایت و افزایش ترافیک (بازدید) استفاده کنیم بحث دیگری است.برای درک ارزش یک عبارت کلیدی لازم است که ابتدا هدف از طراحی سایت خود را درک کنیم و وب سایت خود را بشناسیم، فرضیه هایی را مطرح کنیم ، این فرضیه ها را امتحان کنیم و مجددا این فرایند را تکرار کنیم تا زمانی که به نتیجه صحیح برسیم این همان فرمول کلاسیک و قدیمی در علم بازاریابی است.

طبق بررسیهای انجامشده بیشتر کاربران دهکده جهانی در جستجوهای خود بیشتر 5 مورد ابتدایی را مشاهده خواهند کرد پس درنتیجه هرچقدر رتبه صفحات شما در موتورهای جستجو بالاتر باشد احتمال هدایت کاربران بیشتر به سایت شما نیز همواره رقم قابلتوجهی خواهد بود. سئو به تمام کارهایی گفته میشود که شما انجام میدهید تا یکش وبسایت برای موتورهای جستجو (مثل گوگل، بینگ، یاهو و…) بهینه بشه و به لینک های اول گوگل برسه و در نهایت مشتری محصولات شما رو سریع تر از رقبا پیدا کنه و بتونید فروش خودتون رو افزایش بدید. اگر در سایت، از تعداد زیادی عکس استفاده می کنید حتما نکات گفته شده را هنگام درج تصاویر در سایت لحاظ کنید. در واقع همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید، گوگل گفته است که به دیسکریپشن شما (یا کلمات کلیدی متا) توجه زیادی نمی کند. منابع زیادی در اینترنت برای بررسی کلمات کلیدی وجود دارد مانند Moz Keyword Explorer ، Google Trends ، Wordtracker’s Free Basic Keyword Demand و..

اما بهترین منبع برای بررسی کلمات کلیدی و شروع فرایند سئو سایت، در حال حاضر که رایگان نیز می باشد Google AdWords Keyword Planner Tool مربوط به شرکت گوگل است. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، Google صفحه شما را برای کلمات و عبارات خاص اسکن می کند. به بیان دیگر تگ عنوان شما، خلاصه ای از تمام مطالب صفحه است و هنگامی که از کلمه کلیدی خود در تگ عنوان استفاده می کنید، به گوگل می گویید که صفحه شما در مورد این کلمه کلیدی است. برای پیدا کردن این کلمات مشابه می توانید از خود گوگل و کلماتی که به عنوان “کلمات کلیدی LSI” شناخته می شود، کمک بگیرید. به عنوان نمونه ۲۰۰ Ranking Factors در سایت Backlinko که همین پست یک مرجع برای سئو حساب می شود. بنابراین لینکدین می تواند برای شما سیگنال اجتماعی خوبی را دریافت کند. بنابراین شما باید بتوانید کاری کنید که کاربرانتان بیشتر نام شما را جستجو کنند. 2. چطور باید سئوی سایت را بررسی کنید؟ برای مثال تصویر زیر را در نظر بگیرید.

لینک سازی داخلی یکی از اهرم های کمک کننده برای درک بهتر گوگل به شمار می رود. متخصصین حرفه ای سئو عموما در مراحل تدوین استراتژی و تصمیم گیری های مهم به شما کمک میکنند ولی فرآیند های اجرایی مانند تولید محتوا و لینک سازی باید توسط تیم دیگری در مجموعه شما انجام شود. در صورتیکه گوگل تصمیم به پنالتی یک صفحه بگیرد، حتی در صورت داشتن رتبه خیلی خوب آن صفحه را از نتایج جستجو حذف خواهد کرد. از اطلاعاتی از این تحقیق بدست می آورید می توانید تغییر نیازهای کاربران را پیش بینی کنید و خیلی زود برای این تغییر شرایط بازار چاره بیاندیشید و به این ترتیب اقدام به تولید کالا ، خدمات با محتوایی نمایید که کاربران به دنبال هستند. لینک سازی داخلی مزیتهایی را نیز به همراه دارد که از جملهی آنها میتوان به دسترسی ساده و راحت کاربران به سایت، پیدا کردن صفحه و سایت توسط رباتهای گوگل و خزش به آنها و همچنین کسب اعتبار بیشتر اشاره کرد. در حال حاضر دوره های متعدد آنلاین و حضوری در حوزه سئو و بهینه سازی سایت برگزار میشود که انتخاب را برای شما بسیار دشوار میکند. رتبه گوگل، بر اساس شهرت آنلاین و لینک وب سایت ها ساخته شده است.