برنامه,1000,ساعته,حرف,آخر,آموزش,کل,کنکور,در,❹,ماه!,خبرهای روز جهان" />

برنامه 1000 ساعته حرف آخر آموزش کل کنکور در ❹ ماه!

خبرهای روز جهان

برای دانلود برنامه 1000 ساعته حرف آخر نظام جدید از طریق لینک زیر اقدام کنید. ویدیو بالا را حتما مشاهده کنید تا برنامه هزار ساعته نظام جدید حرف اخر و برنامه هزار ساعته نظام قدیم حرف آخر از زبان استاد عبدالرضا منتظری برای شما معرفی شود. در ویدیو بالا شما با نمونه ای از برنامه 1000 ساعته نظام جدید حرف آخر برای درس فیزیک آشنا خواهید شد و قدرت موسسه حرف آخر را در زمینه مشاوره نیز خواهید دید. مشاور ارشد موسسه آقای شایان مامندی این برنامه را در اختیار شما قرار می دهد. در این وویس برنامه 4 ماهه حرف اخر توسط مشاور رتبه برتر حرف آخر شایان مامندی به شما کاملا معرفی خواهد فیزیک نظام جدید حرف آخر شد. در گام اول به شما منابع آموزشی داده میشود که با استفاده از آن ها آموزش را شروع میکنید. منظور از بررسی این است که هر کدام از مباحث چند اسلاید است ، در چه مدت زمانی تدریس شده است ، چند تست در این مبحث حل میشود و شماره ی اسلاید ها را هم برای شما خواهند نوشت. از هر 10 ساعت حدود 4 ساعت آموزش است و 6 ساعت تست و حل تمرین . برنامه 1000 ساعته حرف آخر متشکل از آموزش ، تست و آزمون است و تمامی این موارد در 1000 ساعت در اختیار کنکور ۱۴۰۰ فقط در ۴ ماه با حرف آخر شما قرار میگیرد.

برنامه هزار ساعته از آنجا که به یک قطار شبیه است و ساعت مطالعه شما همان سرعت قطار است به برنامه قطاری حرف اخر نیز معروف است که مسیر برای شما تعین شده است. اما در ادامه برای شما محصولات حرف آخر را معرفی خواهیم کرد که متوجه شوید چه زحمتی برای تهیه این محصولات کشیده شده است و به نوعی یک گنج به حساب میآیند که آینده شما را رقم خواهند زد. اما امروز می خواهم شما را با برنامه 1000 ساعته حرف اخر آشنا کنم. اما چگونه این کار را در برنامه حرف اخر انجام میدهند؟ در اولین مرحله ممکن است با شنیدن نام 1000 ساعت دچار دلهره شوید که چقدر زیاد است و چه کسی میتواند 1000 ساعت درس بخواند. برنامه هزار ساعته نظام جدید حرف آخر و همچنین نظام قدیم میتواند تاثیر فراوانی در سرنوشت کنکور شما داشته باشد. پس زمان تدریس هر مبحث با درجه سختی آن در باکس ها رعایت شده و قرار نیست کل سال شما فقط هرروز 3 ساعت زیست یا درس دیگری بخوانید.

پس مدت زمانی که شما لازم دارید تا آن یک ساعت را کامل ببینید رعایت شده است و برای مبحث دنباله ی حسابی که تدریس دی وی دی آن یک ساعت است در باکس مربوطه 1 ساعت و نیم زمان گذاشته شده است. برنامه هزار ساعته حرف آخر از سه بخش تشکیل شده است. خب آقای مشاور برنامه هزار ساعته حرف اخر دی وی دی است؟ خوبی برنامه حرف آخر به همین دلیل است که ترتیب خواندن مباحث را به شما میگویند. به همین دلیل داوطلبان به دنبال افراد متفرقه می روند که از آنها برنامه بگیرند و در آخر هم با صرف هزینه فراوان به نتیجه مطلوب خود نمی رسند. بسیار خب دوستان خوبم این هم از معرفی برنامه 1000 ساعته حرف آخر امیدوارم که لذت برده باشید. با برنامه قطاری حرف آخر شما از اولین واگن شروع به حرکت کرده و هر چهقدر که ساعت مطالعه شما بالاتر باشد سریعتر به واگن آخر خواهید رسید و این امر در برنامه قطاری حرف اخر باعث میشود که داوطلب بتواندن رقابت با خود را پیشه بگیرد.

1000 ساعت کل کنکور مگر میشود؟ یعنی داوطلبی که روزانه میانگین 10 ساعت مطالعه داشته باشد (که اگر به دنبال رسیدن به هدف های بالا باشد 100 درصد این ساعت مطالعه را خواهد داشت و حتی بیشتر از آن) می تواند در سه ماه و 10 روز پرونده کنکور خود را ببندد. کنکوری هستم و نمیدونم برای کنکور چکار کنم! دو ماه و 10 روز مطالعه برای پزشکی. همه ی ما میدانیم کسی که دنبال رسیدن به دندان پزشکی ، داروسازی یا پزشکی میباشد باید روزانه حراقل 12 ساعت مطالعه داشته باشد. در آنجا بازهم اساتید دست به کار میشوند و دی وی دی ها را مو آموزش دینی کنکور شکافانه بررسی میکنند. مشاوره رتبه برتر حرف اخر در مورد برنامه 4 ماهه حرف آخر رازهایی برملا میکند! با این برنامه خیالتان راحت است که در هر شرایطی اگر نتوانستید روزی درس بخوانید ، عقب نمی افتید. اصلا بگذارید از همان لفظ برنامه قطاری حرف آخر استفاده کنیم در اینجا ؛ این برنامه واگنی است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از حرف اخر ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.