یک اداره پلیس در سوگ K-9 کشته شده در حین انجام وظیفه است

خبرهای روز جهان

اداره پلیس La Vergne روز چهارشنبه در صفحه فیس بوک خود از مرگ Sjaak (تلفظ ژاک) خبر داد. مالینوی بلژیکی از سال 2014 در این بخش فعالیت می کند.

روز سه شنبه هنگامی که مردی به سمت مراقبت از گشت ارشاد خود تیراندازی کرد ، سه بار مورد اصابت گلوله قرار گرفت. اداره گفت ، افسر جاستین داربی ، در تیراندازی یا تعقیب و گریز بعدی آسیب ندید.

چیپ دیویس ، رئیس پلیس موقت La Vergne در بیانیه ای گفت: “قلب ما شکسته است.” “K9 های ما اعضای خانواده LPD هستند. Sjaak یک سگ شگفت انگیز و وفادار بود. ما از همه می خواهیم که با این از دست دادن افسر داربی ، خانواده اش و همه افسران La Vergne را در فکر و دعای شما نگه دارید.”

اداره تحقیقات تنسی در حال تحقیق درباره این حادثه است. بر اساس بیانیه TBI ، داربی به تازگی از ایستگاه پلیس خارج شده است که یک وسیله نقلیه از کنار مسافر کشیده شده و راننده به سمت ماشین گشت شلیک کرده است.

داربی و دیگر افسران راننده را تعقیب کردند ، که به داخل یک مجتمع مسکونی کشیده شد ، از وسیله نقلیه خود خارج شد و شروع به تیراندازی به سمت مأموران کرد ، که بر اساس گزارش TBI تیراندازی کردند.

مرد قبل از برخورد به اتومبیل پارک شده و ایستادن ، سوار وسیله نقلیه خود شد و بیشتر رانندگی کرد. ماموران دریافتند که این مرد از ناحیه گلوله زخمی شده است. در بیانیه TBI آمده است که وی به بیمارستان منتقل شد و در آنجا اعلام شد که وی فوت کرده است.

داربی پس از تیراندازی متوجه شد که سجااک سه بار زخمی شده است. این سگ به بیمارستان دامپزشکی منتقل شد و روز چهارشنبه تحت عمل جراحی قرار گرفت اما زنده نماند.

طبق گزارش دفتر سرشماری ، La Vergne حومه نشویل است و جمعیت تقریبی آن 35716 نفر است.

به K-9 روز پنجشنبه قبل از انتقال وی به مراسم یادبود حیوانات اهلی Faithful Friends در نشویل برای انجام مراسم خاکسپاری با افتخارات کامل ، یک دسته مراسم تشییع جنازه همراه با اسکورت پلیس داده شد. ویدئویی که توسط WSMV وابسته به CNN گرفته شده است ، نشان می دهد که مأموران در حالی که جسد Sjaak را در یک SUV پلیس برای موکب قرار داده بودند ، اشک از چشمان خود پاک می کنند.

دیویس گفت: “K9 برای دست اندرکاران ما چیزی فراتر از یک سگ است ، بلکه آنها یک شریک هستند.”

این بخش گفت که مراسم یادبود این سگ برای تاریخ بعدی در حال برنامه ریزی است.